ü k s t e i s t

751 83 10
                                    


Need kes ei viitsi seda kõnet seal lõpus lugeda, siis ma kirjutan siia, et mul oleks tore kui ma selle osa kommentaaridesse saaksin teie mõtteid/soovitusi jamuudsäärast selle raamatu kohta :))

Astusin majja, võtsin nahktagi seljast ning ketsid jalast ja hiilisin vaikselt kööki, et enne magamaminekut raamatu kõrvale tassi teed juua. Köögist avastasin ma sealt eest istumas enda ema ja Felixi. 

,,Eee.. Miks te ei maga?" küsisin ma ebavledes, sest köögiaknad on tänava poolse vaatega ja ema raudselt vaatas kuidas ma koju tulen. 

,,Sest me tahtsime teada kas sa ikka jõuad õigel ajal koju," vastas ema aga Felixi muigamisest sain aru, et ta ei räägi tõtt.

,,Aga tegelikult?" tahtsin ma tõtt teada.

,,Misasja, sa ei usu mind?" ahastas ema.

,,Felix?" pöördusin venna poole ise samal ajal parempoolset kulmu tõstes, sest emps poleks mulle midagi rääkinud.

,,Nooh.. Emps oli terve õhtu elevil, et sa läksid poisi juurde ja siis ta tahtis näha kas õhtul tuleb see good night kiss ja värki ja siis ta elevus ei lasknud mul magama jääda ja niii," irvitas see roosapea.

,,EMPS? Päriselt? Mida sa minust mõtled? " oigasin, keerasin end ümber ja panin teevee keema.

,,Noeii.... Sa ei saa aru, sul pole lapsi kelle pärast muretseda" ohkas ema.

,,No ja sa oled rahul praegu sellega mis nägid?" 

,,No.. ehh.. Sind saatsid koju neli poissiaga mina lootsin, et sind saadab ainult üks, sest siis oleks see goodnightkiss ära ka tulnud," seletas ta ja ma oigasin.

,,Lõpetage palun, mina ja Calum pole midagi ja meist ei saa ka.." mu monoloogi katkestas säuts ehk siis mind katkestas twitter. Calum Hood tweetis, et tal oli kõige lahedam bändiproov mis siiani on olnud. Naeratasin ja retweetisin ning favouritesin seda ning tweetisin ise pulli pärast ema viimati lausutud sõnad: ,,Sind saatsid koju 4 poissi, aga mina lootsin, et sind saadab ainult 1, sest siis oleks good night kiss ka ära tulnud." - @DianaSky #Emad. Ema oli selle ajapeale koos Felixiga köögist minema hiilinud mistähendab seda, et ma jätkan monoloogiga homme.

Võtsin enda tee ja kõndisin enda tuppa, et koos raamatuga mõnusalt aega veeta.  

Tere! (sosistab hästi vaikselt)

Ma tahaks häbi pärast maa alla vajuda - ma pole NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII kaua kirjutanud. Nojah, mul oli vahepeal hästipalju tegemist ja siis nende vahepeal ei olnud mul absoluutselt viitsimist või aega või mõtteid kirjutada.. 

Ma üritan nüüd ennast parandada ja rohkem kirjutada, aga jahh,ma ei tea kuidas see välja kukub :P

 Ja kui vangla (loe: kool) hakkab ja ma saan tunniplaani + kunstikooli tunniplaani teada, siis saate teada mis päevadel ma raamatu(t/id)  uuedama hakkan :) 

Aga nagu alguses kirjas siis ehk viitsiksite siia alla kirjutada kuidas teile see raamat meeldib :)

Päikest ja kõike ilusat,

3DaysAgo.


Päevalilled [c.h]Where stories live. Discover now