Enne seda, kui jutuga alustame lubage mul soovida teile kõigile HEAD VANA-AASTA LÕPPU JA HEAD UUT AASTAT! Olgu 2016 (fortuuna) parem (teile) aasta(armuline) kui 2015! :D (Sorry, ma pidin seda tegema :D )
@,,Aga muidu, kus Michael on?" tuli mul meelde küsida poistelt kui me kino sissepääsust sisse astusime.
,,Kusagil siin - näe seal," näitas Calum kommiriiuli poole kus ostsid komme Michael ja üks siniste juustega tüdruk.
,,Kes ta on?" küsisin Lukelt sosinal.
,,Mikey pruta, ma arvan," sosistas ta vastu.
,,Heiii Daisyy!" hüüdis Mikey mind nähes ja jooksis kallistama.
,,Youu Mikeyy!" kilkasin vastu ja jooksin ka tema poole.
Nägin kuidas see tüdruk muigas ja läks teisi poisse kallistama.
,,Ma niii igatsesin sind," sosistas Michael. Kortsutasin silmi ja sosistasin talle vastu, et me alles nägime.
,,See ei loe," muigas too ja lõpetas kallistuse. Samal ajal tulid ka teised meie juurde ning Michael tutvutas mind selle tundmatuga:,,Lenne, tema on Calumi khm sõber Daisy." Ma vaatasin Mikeyle VÄGA kurjalt otsa.
,,Ja Daisy, tema on Lenne - minu tüdruk."
,,Haiiiii," naeris Lenne ja kallistas mind tugevasti. Peale kallistamist tuli mu juurde kohe Calum, kes küsis mis me kinno süüa võtame - kas komme või popcorni.
,,Võtame mõlemat," ütlesin ma peale mõtlemist ja Calum naeris. ,,Oh sind küll." Näitasin talle keelt.
,,See film oli äge," kilkas Luke kui me autosse istusime.
,,Me teame, sa oled seda terve filmi korrutanud," ohkas Ashton ja me nõustusime temaga.,,Ja kus te siis kohtusite," küsisin värske noorpaari käest.
,,Aino me kohtusime raamatukogus. Ma läksin endale uusi raamatuid otsima ja siis Mikey jooksis mulle otsa. Ta mängis vist Ashtoniga kulli, ma täpselt ei mäleta enam," jutustas Lenne ja ma sättisin end Calumi süles paremini.,,Ja kuidas teie?" küsis Lenne.
,,Ee.. Ma istusin Daisy pinki, sest ülejäänud kohad olid täis ja siis me pidime pinki jagama. Ja noh nüüd istumegi igas tunnis koos," vuristas minu eest Cal.
,,Lilleke, palun too mulle köögist üks õlu," pomises veidi aja pärast Calum mulle juustesse.
,,No ma alles sain end mugavalt istuma ja sa pead mu koju ka täna viima."
,,Palun," palus ta ja öelge mulle üks inimene kes suudab Calile ei öelda. Niisiis hüppasin püsti, mille peale Cal mulle laksu vastu tagumikku andis ja vastuseks sai ta kaks keskmist näppu.SEE OSA ON PÜHENDATUD JUUTKUSTIINADASWAGGAMASTERSAPHINAALIEN'ILE. Luudan, et talle ja teile kõigile see osa meeldis, kuigi.. Nojah.. See pole just kõige parem osa mis ma kunagi kirjutanud ja ma pole eriti rahul sellega aga jah.. Elate üle.. ;)
ANNJ
YOU ARE READING
Päevalilled [c.h]
FanfictionL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta