Ärkasin sellepeale et mu telefon piiksus ja säutsus koguaeg järeleandmatult ning ma tahtsin teada mis siis on? Mis juhtus? Kes oli jälle ära surnud? Üle poolte 'teadete' olid twitteri poolt - väga-väga paljus inimesed olid mu viimast tweeti favonud, retweetinud ja sellele vastanud. Mõned olid kirjutandu vastuseks selle 'naerupisara' emoji. Võinoh mis mõned, neid oli ikka pärispalju. Aga ka 5SOSi poisid, mu vend ja üllatus - üllatus mu emps olid selle alla kommenteerinud.
@Calum5SOS That's why i love ur mom (Luke ja Ashton naeravad laua all)
@Michael5SOS Järgmine kord me ei tule kaasa kui ta sind ära saadab - saad oma goodnightkissi kätte ;)
@FlxS Appi, ma ei julge enam midagi sinu läheduses rääkida - äkki säutsud sellest twitteris..
@DianaSky Sa ei pea sellest igalepoole pasundama - homme tuleb selle teemal jutuajamine..
Favoritesin neid nelja tweeti, sest muud ma ju ei oska seal netilehel teha ja läksin siis koos telefoniga kööki. Õnneks polnud seal kedagi ja ma tegin endale banaanijäätist ning nautisin seda vaikuses. Sain just kausi nõudepesumasinasse pandud kui mulle helistati. Ja see polnud ei keegi muu kui Calum Hood.
,,Jap, ma kuulen"
,,Tsau, ega sa ei maganud?"
,,Ei maganud, milles asi?"
,,Eee.. Ash tahab lõbustusparki minna ja siis Luke ning Michael tahavad, et sa kaasa tuleks ja.." ,,ÄRA VALETA, SA ISE TAHTSID ET DAISY MEIEGATULEKS" karjus keegi üle Calumi, niiet ma ei kuulnudki mida Cal räägib.
Hakkasin naerma. ,,Okei, millal ja kuhu ma tulen?"
,,Me tuleme sulle kella kahest järgi, näeme!" lõpetas kõne Ashton ja ma muigasin, aga see muie kadus kui nägin mis kell on - 13:27. Mul on aega 33 minutit, et hambad ja nägu pesta, juuksed kammida ja end riidesse panna.
Ehei? :) Kõigepealt tahan ma teile kõigile ilusat vangla algust soovida! Niiet - ILUSAT VANGLA ALGUST! Ja nüüd tahan ma vabandada, et ma postitan uue osa lubatud päevast 10päeva hiljem. Vabandust..
YOU ARE READING
Päevalilled [c.h]
FanfictionL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta