ü k s

1.4K 122 17
                                    

,,Sorry," laususin ma enda kohapeal istuvale võõrale, ,,aga see on minu koht."

Võõras tõstis pilgu enda telefonilt:,,Sorry, aga teised kohad on kinni."

Vaatasin klassis ringi ja oigasin. Tõesti, peale selle polnud ühtegi pinki vaba.

,,Peame vist seda lauda jagama?" muigas võõras ja võttis enda koolikoti ning pani selle enda toolile rippuma, et ma saaks tema kõrvale istuda.

Mühatasin ja hakkasin tunni asju lauale paigutama.

,,Pole eriti sõbralik, või kuidas?" lausus tundmatu mu poole naeratades.

,,Eip, või peaksin olema?" küsisin kulmu kergitades vastu.

,,Küsimusele ei vastata küsimusega, babe"

,,Vastatakse," Pomisesin ja siis jõudis mulle kohale, ,,Oota k u i d a s sa mind kutsusid?"

Ta vaatas mind ja muigas mu reaktsiooni peale. ,,Ma kutsusin sind babeks, sest ma ei tea mis su nimi on," vastas ta väga vaoshoitud häälega.

,,Daisy Sky," vastasin vihaselt. ,,Ja sinu nimi on?"

,,Hood, Calum Hood," vastas Calum naerdes.

,,Miks sa naerad?" pärisin kurjalt.

,,Lilleke või?" naeris ta juba vappudes. Lõin talle pinaliga vastupead, millepärast ta kohe vait jäi.

,,CalPal lõpeta ära!"

,,Oota, k u i d a s sa mind just kutsusid?" Muigas ta jälle ja üritas mu häält järgi teha.

,,PREILI SKY JA HÄRRA HOOD, PALUN ÖELGE MULLE MIS LEHEKÜLJED ME ÕPIKUS AVAMA PEAME!" karjus õpetaja klassi ees.

---A/N--

Helloooo!

Jälle uus raamat, ma tean, et ma teen neid, kirjutan paar osa ja viskan siis nurka, aga ma üritan selle raamatu lõpuni kirjutada :)

Kui on lugejaid siis igal nädalal tuleb vähemalt üks osa.

Aga jah, mul tuli hea mõte niiet NAUTIGE!







Päevalilled [c.h]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora