ü h e k s a t e i s t

635 80 29
                                    

Kõndisin õlle ja siidriga tagasi elutuppa ja kuna ash oli minu koha ära võtnud ning ma põrandale ei tahtnud istuda siis pidin Calumile sülle istuma. Jälle. Andsin talle õlle ning pöörasin pilgu Mikey ja Lenne poole, kes istusid nõlemad keset vaipa ja naersid kõva häälega millegi üle. Nad on ikka koos nii armsad.

,,Ja hahha ta ei saanud aru, et me temast ja Calist räägime," suutis Michael naeru vahel öelda ja ma vaatasin teda jälle enda kurja pilguga.
,,Kust mina oleks pidanud teadma, et Caisy on minu ja Calumi ship name kui ma seda väljendit esimest korda kuulsin," pistsin ma vahele.
,,No, sa ei kuulnud seda esimesena. Sa lugesid seda chatist mille nimi on ,,CAISY SHIPPERID" ja mille pildiks on sinu ja Cali pilt," irvitas Luke üle teise diivani laiutades. Ma viskasin teda tühja siidri purgiga.
,,No cmon, ärge nüüd meie kallal nokkige," ütles Calum ka üle pika aja.
,,Just, ärge nokkige meie kallal," targutasin ma ka ja me kõik hakkasime naerma.

,,Aitäh sulle selle väga toreda päeva või õhtu või mis iganes see ka oli.. Tänud sulle selle eest," tänasin ma Calumit kui ta mu maja ees autoga peatus ja ma hakkasin autost väljuma kuid Cal haaras mult käest ning tiris mu tagasi.
,,Ee.. uhm.. Ma tänan sind ka, et sa minuga selle õhtu veetsid ja ee.. Noh tänud," kokutas poiss enda käsi vaadates, kui ma teda jälgisin. Jutu lõpetanud vaatas ta mulle silma ja me naaldusime üksteisele lähemale ja...

Ja siis kui ma olin just Calumiga enda  'good-night-kissi' teinud lõi keegi meie maja aiatuled tööle ja karjus aknast: ,,CAL JA DAISY PARAS PAAR TAEVA ALL ON VIKERKAAR!"
See "keegi" oli mu vend.
Ta ikka oskab kõik hea ära rikkuda.

HEI! Ma tahan teid kõiki kes te mu raamatut loete väga - VÄGA - VÄGA tänada, sest ma arvasin seda raamatut alustades, et mitte keegi ei loe seda ja, et ma olen lihtsalt üks napakas (ma nagunii olen) kes kirjutab iseendale :)

NIIET SUURED-SUURED TÄNUD, ET SA MU RAAMATUT LOED!


Päevalilled [c.h]Where stories live. Discover now