From: CalPal
Ega sa pahane pole?To: CalPal
Noup, kõik okayFrom: CalPal
Ma ei usu, olen kolme minuti pärast sinu juuresOhkasin ega hakanud vastu vaidlema - ta oleks niikuinii tulnud. Tõusin voodist ja tõmbasin endale musta kampsuni maika peale ning kõndisin koos tühja teetassiga kööki, et see uuesti täita aurava joogiga. Panin vee uuesti keema ja läksin uksele Calumile vastu, sest uksekell oli just helisenud. Uksel olid aga Luke ja Ash kes kiljudes mu kallistusse hüppasid.
,,Kus siis Mikey ja Cal on?" küsisin peale suurt kalli-rallit.
,,Eeee.. Calum on seal," ebales Ashton, mille peale Luke talle vastu kukalt lõi. Kergitasin kulmu ja pöörasin end ringi, näoga ukse poole, kus seisis kollaste päevalillede kimp käes mureliku näoga Calum. Ma vaatasin talle otsa ja siis poistele.
,,No mine nüüd," lükkas Ash mind Cali poole.
,,Ee.. Se poleks pidanud nii minema, sorry," vabandas Calum aga ma naeratasin ja kallistasin teda. ,,Loodan, et sulle päevalilled meeldivad."
,,Oi, aitähh... Need on mu lemmiklilled."
,,Oh.. jess.. Eee... Daisy?" kogeles Cal.
,,Mm.. Jup?"
,,Kas sa viitsiksid meiega aega veeta ja meiega kinno tulla?"
,,Okei.. Kas Star Wars?" küsisin muiates.
,,Nujah, mis siis veel," muigas ka Cal.
,,Oodake siis, ma vahetan riided ära." hüüdsin ja jooksin trepist üles.Ehehehee... Ups.. Sorry.. Polnud aega, et uuendada. Peaaegu terve vaheaeg on möödunud pidude ja sõbrannade juures käimise ja koristamise ja magamise ja söögi tegemise peale. Ooops.. Annate andeks? Tore :D
ESTÁS LEYENDO
Päevalilled [c.h]
FanficL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta