V I I S T E I S T

723 86 14
                                    

,,Näeme siis esmaspäeval!" hüüdsin poistele ja jooksin aia väravast sisse kuid peatusin kuuldes kuidas Michael mind tagasi hüüab. Kõndisin siis tagasi.
,,Su telefon jäi autosse ja see tüüp seal," Ashton näitas näpuga Calumi peale. ,,Tema tahtis sinuga ilusti hüvasti jätta." Muigasin, võtsin Michaeli käest telefoni ja kõndisin Calumi ette, kes toetas end vastu autokatust. ,,Nooh?"
,,Eem, tänud sulle selle päeva eest," pomises poiss ja ma kallistasin teda. ,,Aitäh, et te mind välja kutsusite," sosistasin talle kõrva ning  jooksin tuppa.
 
,,Noh, Daisy, kuidas läks?" küsis Felix köögist.
,,Normaalselt," vastasin ja lippasin enda tuppa, et ei peaks ema või Felixi monoloogi kuulama.

Turvaliselt enda toas vahetasin riided ja tegin rõdule endale 'pesa' kus ma raamatuid loen, filme vaatan ja muusikat kuulan.
Kuna on siiski oktoober ja jahedamad õhtud, siis haarasin enne paari tunnist maailmast lahkumist kaks bleedi ja paksu pusa.
Seekordseks lugemise ohvriks sattus ,,Girl Online". Appi, see raamat on nii hea. Sain loetud viis peatükki, kui tundsin, et ma tahaks midagi sooja juua. Selleks pidin minema alumisee korrusele ja empsi lemmik passimise kohta - kööki.
Hiilisin kikivarvul trepist alla, lootes, et ema on elutoas ja vaatab seebikaid. Aga ei, miski ei või minu soovi järgi minna.. Emps oli just end kõmulehe ja kohvitassiga laua taha sättinud. Kõndisin tast mööda, panin tassi piparmünti ja valasin kuumavee sellele peale.
,,Kuidas sul linnas läks?"
,,Normaalselt, mis siis?" ei saanud ma aru mida emps minust tahab.
,,Vaata mulle tundub, et Calum ja sina olete veidi lähedasemad kui ainult sõbrad ja siis ma mõtlesin , et küsin millal need teised tüübid sinu ja Calumi rahule jätavad.." ema kõne läks järjest vaiksemaks kuni vaibus.
,,Emps, mina ja cal. Me pole midagi," ahastasin, haarasin tassi ja kõndisin jalgu trampides enda tuppa.

,,DAISY, TULE ALLA SA PEAD SEDA NÄGEMA!" võpatasin end ärkvele ja jooksin uimaselt ning vaiba taha koperdades elutuppa, kust ema mind hüüdnud oli. ,,Vaata, kui nunnud te olete!"
Telekast näidati saadet, kus praegu tutvustati uut poistebändi 5 Seconds of Summerit. Ja arvake ära kes on hetkel Calum Hoodi tüdruksõber? Eksikka salapärane tüdruk Daisy Sky..  SAAGE ARU MEIE VAHEL POLE MIDAGI! LIHTSALT JÄTKE MIND SELLEST JAMAST EEMALE!

Suur-suur vabandus, et ma pole kuu-kaks raamatut uuendanud. Loodan, et te annate andeks ja ma üritan nüüd iga nädal vähemalt ühe osa postitada. Ja kui see jutt keskelt imelikuks läheb, siis vabandust, mul on suguvõsas raske aeg.
JA PALUN HOIDKE ENDA TERVIST! haiguste aeg on varsti käes!

Päevalilled [c.h]Where stories live. Discover now