Kui uks avati siis haarati meid suurde grupikallistusse. Muigasin ja kallistasin peale veidikest aegu pulkkange olemast, neid tagasi.
,,Te tulite, te tulite!" kilkas hallikassiniste juustega poiss ning lehvitas ja keerutas ringi.
,,Tema nimi on Michael ning ta on alati selline," vabandas Calum ning ma naersin. Nad olid nunnud. Calum tutvustas mulle ka teisi poisse, Ashton ja Luke ning me läksime keldrisse, kus neil bändiproov toimus. Istusin diivanile maha ja hakkasin neid jälgima.
,,Kuulge, te olete nii head ju," ütlesin ma peale nende proovi, kui me sõime pitsat ja limonaadi. ,,Me teame, me läheme kohe varsti 1D-d soojendama nende tuuriajal," eputas Luke. Soovisin neile õnne, ning me lõime klaase kokku.
,,Aga nüüd räägite teie Calumiga, kuidas te kokku saite," muigas Ash ning toetus diivanil tahapoole.,,Eee.. Vaadake, me pole paar," ühmasin ning mängisin enda kätega.
,,Ei olegi või?" imestas Michael. Raputasime Caliga pead. ,,No, aga te saate rääkida kuidas te kohtusite ju ikka?"
,,Ee. .Calum tuli mu klassi ja kuna kõik kohad peale pingi, kus ma istusin olid kinni siis ta pidi minuga koos istuma ja jah.." rääkisin ning võtsin uue pitsa tüki.
,,See oli ju alles esmaspäeval?" vaatas Luke meid suurte silmadega ning ma noogutasin nõusoleku märgiks pead.
,,Woww..." Mu telefon hakkas helisema ning kõik poisid suunasid oma pea minu poole, ka Calum. ,,Jaa isa, mhm... Jaa.. Ma hakkan varsti tulema.. Mhm.. Jaa.. Maeitea, võibolla.. Ei, sa ei helista talle..Mhmh ma saan ise koju... Ei.. Jajaaa.. Headaega!",,Miks te mind jõllitate?" küsisin ma peale kõne isaga poistelt.
,,Su helinaks on meie cover Year 3000nest," ütlesid nad kooris.,,Kust sa selle coveri leidsid?"
,,Need olete teie?" imestasin ma. ,,Ma kolasin youtubes ja siis kuulasin muusikat, ning siis see tuli ja ma pidin selle endale helinaks panema, sest see meeldis mulle nii väga.. Aga nüüd.. Maeitea.. Kas ma muudan ära?"
,,Eiieieieeiieieiii!" hüüdis Mikey.
,,Oli tore teiega kohtuda, mul pole nii toredat õhtut ammu olnud," ütlesin kui poistega hüvasti pidin jätma.
,,Meil oli ka see tore, kuigi meil on oli ikkagi sama tore kui tavaliselt," itsitas Mikey ja ma teesklesin nagu lööksin teda vastu õlga. ,,Aia.. See oli valus!"
,,Okei, ma lähen!" ütlesin neile ning astusin uksest välja. Sain paar meetrit kõnnitud kui Calum hüüdis, et ma neid ootaksin. Nad tulid mind ära saatma. Awww... Ja jällegi kõige toredam kojuminek üle aegade.
,,Aga nüüd pean ma küll teiega hüvasti jätma, te ei saa siise tulla, kuna kell on öösel ja mu vanemad magavad arvatavasti."
,,Naah.. Ma ei taha, et sa ära läheksid," mossitas Luke ning ma kallistasin teda. ,,Ära nutma ainult hakka, ma arvan, et me kohtume veel," sosistasin talle kõrva ning ta naeratas. Kallistasin ka teisi poisse ning Calumile andsin veel toreda päeva eest põsemusi.
ADJÖÖ.. Ma lõpetasin selle kirjutamise kell 3 öösel ja ma ei mõelnud siis eriti selgesti ning hetkel on mul palav ja ma tahan ujuma minna, niiet leppige selle osaga, niinagu ta peale kirjutamist jäi! :/
TÄHTIS TEADE!
SEE ON LÄHIAJA EELVIIMANE VÕI VIIMANE OSA, SEST MA OLEN LAUPÄEVAST KUNI 11NENDANI NETITA NING ÜTLEN KOHE ÄRA KA SELLE, ET 20-26 JUULI MIND SAMUTI POLE..
Loodan, et mõistate! :)
YOU ARE READING
Päevalilled [c.h]
FanfictionL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta