"Daisy!" kostus torust Calumi hääl.
"Mis on?" küsisin uniselt.
"TÄNA ON 1975 KONTSERT!"
Pilgutasin silmi ning siis meenus mulle tänane kontsert.
"Aa, jah. Lähme koos?"
Calum hõiskas ja palus mu enda juurde tulema hakata.
Peale paarikümmend sekundit vaikust panin kõne kinni.
Kirjutasin kohe peale kõnet Caliga Caisy gruppi.
Daisy: 1975 TÄNA!!!!
Michael: Ma ei tule
Lenne: Kui Mike ei tule siis mina tulen
Daisy: Mis teil juhtus?
Lenne: Mitte midagi
Calum: Nad läksid lahku
Lenne: VAIKI HOOD!
Calum: AGA SEE ON TÕSI
Michael Clifford removed Lenne Jeppsson - Wall from the group.
Daisy: MICHAEL!!!!
Michael: See hoor käiski mulle närvidele
Daisy Sky added Lenne Jeppsson - Wall to the group.
Panin tulivihasena telefoni käest. Lenne on väga hea sõber, Michaelil pole mingit õigust teda hooraks kutsuda.
Panin riidesse ja astusin uksest välja ning maandusin ilmselt Felixi jäetud lõksus. Nimelt oli maas teetass ning ma astusin sellele otse peale. Tass purunes prõksatusega.
Sikutasin karjatades suuremad tassikillud jalast välja ning läksin vannituppa jalga pesema.
Vandusin, et maksan Felixile kätte ning haarates nagist enda fakenahast tagi asusin Hoodi maja poole teele.
,,OLEN SIIIIN!" hüüdsin majja sisse astudes ja Martinseid jalast võttes.
,,Tule kööki!" kuulsin Lenne häält ja kuna see oli Lenne siis ma jooksin kööki.
,,LENEEE!" karjatasin ma ja hüppasin talle selga.
,,DAYYY!" kilkas ta ka ja pööras ümber, et mind kallistusse haarata. ,,Ma teen siin süüa endale, tahad ka?"
,,Muidugi ma tahan," itsitasin ma ja hüppasin laua peale istuma. ,,Mis sa üldse süüa teed?"
,,Pitsat obviously"
,,Ma tahan hääästi suurt tükki siis!" nõudsin. ,,A muidu, kus CalPal on?"
,,Siin ulen!" ütles järsku keegi mu seljataga nii, et ma ehmatasin ja oleksin laualt maha kukkunud, kui Cal poleks mind kinni püüdnud.
,,Tänud," ütlesin ma ja kallistasin poissi.
A JOU WAZZUP JOU SIIN ANNJDAMESSILOVER
Oke, tegelikult, loodan, et teile meeldib/meeldis see osa jajah..
Kommenteerige ja olge mõnusad edasi! :)
Aja, ma värvisin oma juuksed sini-lillaks... Again...
Annj
BINABASA MO ANG
Päevalilled [c.h]
FanfictionL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta