Calum viis mu õhtul peale filmimaratoni koju ning jäi ka ise minu poole ööbima. Kõik oli liiga perfektne, et lausa valus oli teada, et see kõik lõppeb varsti, sest ükski hea asi või inimene ei jää sinu kõrvale kahjuks igaveseks.
Ärgates leitsin enda kõrvalt öökapilt kirja. Calilt.
Kallis Daisy, mu armastus!
Mul on vägavägaväga kahju, et sa pead sellest nii teada saama.. Aga põhimõtteliselt on nii, et me ei või paar olla. Boss pole sellega nõus ja ta keelas sinuga suhtlemise ära.
Mul on kahju...
Tea, et ma armastan sind lõpmatu palju kordi kuuni ja tagasi, kallistan ja musitan sind niipalju kui taevas tähti isegi rohkem...
Ma tean, et sa oled kuri ja vihane ja nutad jajah.. Me poistega armastame sind ja tuletame sind kuni surmani meelde.
I love u Daisy
Ahajaa.. Me läheme tuurile ja lahkume nüüd su kodumaa pinnalt. Lennul läheb kell kaksteist päeval, aga palun ära tule meid ära saatma. See teeks asjad palju hullemaks.
Musid, kallid
Calum xxxPühkisin silmad pisaratest, aga neid kogunes ikka juurde ja juurde ning vajusin nuuksudes voodi rüppe.
Paari tunni pärast koputas Felix mu uksele ja viskas mulle päevalille.
Calum, miks sa pidid asja hullemaks tegema?
Kuu aega hiljem nägin teda telekas koos tema uue tüdruksõbraga.
L Õ P P
Alustasin raamatut aastaaega tagasi, lõpetan täna. Täpselt aasta on mõõdunud esimese osa kirjutamisest. Ma tänan teid kõiki, kes te mu raamtut lugesite. LOTS OF LOVE!! Te olete mu tuju niii palju kordi tõstnud enda imearmsate kommentaaridega, et ma ei jõua teid mittekunagi ära tänada. HÄÄSTIPALJU KALLISID TEILE!
Aga nüüd nutke, lapsed, nutke. Te ei arvanud, et selline pööre tuleb eks? Olgem ausad, te isegi ei arvanud, et ma selle raamatu lõpetan.*evillaugh*
Aga ikkagi kallid teile kõigile :)
Annj
DU LIEST GERADE
Päevalilled [c.h]
FanfictionL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta