,,DAISY FAKING SKY JA CALUM FRIIKING HOOD, MA PEAN TEIE ARVATES NIIVIISI KOOLI TULEMA?" äratas mind ja Cali mu kallis vend Felix . ,,KAS TE KURAT AUSALT EI VÕINUD EILSE ÕHUPALLI TRIKI JA VEETOPSIDE JA VAHUKOOREGA MU PADJAL ENDA NALJA ÄRA LÕPETADA?"
,,Ei," vastasin vihaselt. ,,NÜÜD KASI MU TOAST VÄLJA, MA EI TAHA SU KALAMAKSAÕLI LÕHNA SISSE HINGATA!"
,,Meie kättemaks oli magus," muigas Calum ja me lõime highfive.
,,Eeee.. Calum, ma tahaks riideid vahetada, aga ma ei saa," ütlesin ma muiates ja vaatasin ta kätt, mis hoidis mind kinni.
,,Eee.. Sorry, ma ei tahtnud," punastas poiss ja vabastas mind tema haardest.
,,Pole midagi," vastasin ma talle ja punastasin, sest mulle meeldis see, kuidas ta mind hoidis.
,,Mis meil esimene tund on?" küsisin ma kui olime köögis hommikusöögi lõpetanud. ,,Eee.. Ajalugu?" vastas poiss, aga see kostus pigem küsimusena.
,,Võimalik," pomisesin ma ja hakkasin nõusid nõudepesu masinasse panema.
,,ME LÄHEME KOOLI," karjusin üle maja ning me lahkusime. ,,Eee.. Daisy, ma mõtlesin, et kas sa saaksid, äkki mu bändi proovi tulla.. Võinohh.. Kas sa tahaksid tulla?" kokutas poiss ja ma hakkasin naerma.
,,Muidugi ma tahan, ma juba mõtlesin, et sa ei tutvustagi mind neile," vastasin ja poisi suule ilmus suur naeratus.
,,Aitähh, sulle," ütles poiss ja kallistas mind.
,,AWWAWW.. MU ÕDE JA TA PEIKA KALLISTAVAD!! AWW.. TEGELIKULT EWWWWWWWWWWW.. TE OLETE RÕVEDAAD!" karjus roosapeaga Felix, kui oma autos meist mööda sõitis. Ma muigasin ja näitasin talle keskmist sõrme.
,,Mulle meeldib su perekond," ütles Calum mulle ja ma norsatasin.,,Meeldib sulle jee.. Ma elan mingis lapsikute inimeste perekonnas, kus vanemad on hullemad kui lapsed, või noh, hullemad kui mina.",,Meeldib küll, ausalt!" Calum vaatas mulle otsa ja naeratas oma säravvalget naeratust
. ,,Miks sa koguaeg naeratad?" küsisin ma muiates.
,,Sest elu on ilus," muigas poiss. ,,Aga miks sa koguaeg muigad?"
,,Sest mu sõbrad teevad mind õnnelikuks," vastasin ja hüppasin üle porilombi.
,,Oota mind kaaa, mul on väikesed jalad!" hüüdis poiss ja üritas samuti üle lombi hüpata, aga hüppas hoopis sisse ning pritsis ennast ja mind täis.
,,CALUM!" karjatasin ma ja hakkasin naerma, sest poiss vaatas mind nii, nagu ta hakkaks kohe-kohe nutma.
,,Lilleke, siin pole midagi naljakat!" ähvardas poiss ja ma pistsin jooksu.
,,SA EI SAA MIND KÄTTE!" kilkasin ma ja lisasin kiirust.
,,SAAN KÜLL!" naeris poiss, jooksis mu kõrvale ja haaras mul pihast ning tõstis endale üle õla.
,,PANE MIND MAHAA!" itsitasin ma ja tagusin teda rusikatega vastu selga.
,,Eip," lausus poiss ja hakkas jooksma.
Kuulsin kuidas kaks vanaprouat, kes üle aia omavahel vestlesid, meie poole vaadates meid õnnelikuks paariks nimetasid.
,,Kuulsid, me oleme õnnelik paar?" kiikasin üle Calumi õla ja nägin, et kool juba paistab.
,,Eip," lausus poiss ja vaatas minu poole.
,,Pane mind palun maha, siin on nii palju inimesi – pärast hakkavad jutud, et me käime ja ma ei taha seda," palusin poissi.
,,Mkm, ma viin su niimoodi meie garderoobini ja siis me kõnnime ilusti sinu best friendide juurde ja siis läheme tipa-tapa koos klassi," keeldus ta.
,,EIIIIIII!" hüüdsin talle kõrva ja hakkasin rabelema.
,,JAAA," vastas Cal.
,,Mhh.. Okay.." nõustusin siis, sest ma oleks muidu enda karjumisega meile rohkem tähelepanu tõmmanud.. Kui seda üldse oli võimalik teha, sest kõigi pilgud olid meil kahel.
DADDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! DOUBLE UPDATE!!!!!TEIE RÕÕMUKS!
Ei, tegelikult, mina ei ole rõõmus - selles osas ei toimunud midagi, seega see oli igav osa :D
YOU ARE READING
Päevalilled [c.h]
FanfictionL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta