ü h e k s a

815 91 5
                                    

,,Lõpeta," pahandasin ma Calumi peale, kes mind kõditas, sest esiteks, ma ei karda kõdi ja teiseks, ma rääkisin hetkel Penelopega The 1975 kontserdist, kuhu me minna plaanime.

 ,,C'mon, me jäime täna ajaloos pealetunde ja me peame sinna minema, enne kui tunnikell heliseb," muigas poiss ja toetas oma pea mu õlale. ,,Ning me pidime täna õhtul mu bändiproovi ka jõudma.",,Pagan, ma unustasin need mõlemad," oigasin ja kallistasin Pennyt hüvastijätuks ning me läksime ajaloo klassi. 

 ,,Ee.. Te jätsite meid eile pealetunde," ütles Calum ning sellepeale ajaloo õpetaja noogutas. 

 ,,Jah, jätsin küll. Ma ei palu teil kirjalikke töid teha vaid ma tahaks teiega rääkida," alustas ta juttu. ,,Nii? Ja millest te rääkida tahtsite?" ei saanud ma aru. 

 ,,Teist. Vaadake, teiega on minu tunnis palju probleeme olnud – nii eile kui te kaklesite," see kõlas küsimusena. ,,Ja täna, kui te eraldi istusite. Ma ei saa aru, mis ma teiega tegema peaksin?"

 ,,Ma ei tea," vastasime Caliga samal ajal ning ma muigasin. 

 ,,No mina mõtlesin, et te saate nii nädala prooviaega ja te näitate mulle kuidas te ühes pingis hakkama saate, kui ei saa siis istute eraldi ja kui suudate koos olla siis istute kõrvuti," rääkis õpetaja edasi. 

 ,,Ma arvan, et me suudame kõrvuti istuda," ütlesin kiirelt ning poiss mu kõrval noogutas.

 ,,No siis on hästi, ma luban teid ära," naeratas õps ning me ütlesime kiiresti nägemist ja põgenesime koolimajast.

                 ,,Meil on vedanud," ütlesin muiates ning toetasin end vastu Calumit. Me ootasime kooli ees mu ema, et ta meid minu juurde viiks, sest ma tahtsin riided vahetada enne kui me bändi proovi läheme. 

 ,,Mis mõttes?" küsis poiss ja keerutas mu juukseid ümber enda sõrme.

 ,,Meid lastakse ära, kuigi me peaksime peale tunde olema," laususin ja vaatasin üles Cali näo poole. ,,Sellesmõttes küll," muigas ka tema. Seisime nii natuke aega ja siis jõudis ema ka lõpuks meile järgi.                     

                       ,,Mis ma selga panen?" küsisin poisilt ise seistes enda riidekapi ees. ,,Aita mind plz."

 ,,Istu voodile ja ma annan sulle mõned komplektid ja siis sa valid," tegi Calum tüdruku häält järgi ja kõndis tippides minu riidekapini. ,,No mine, ma mõtlesin seda tõsiselt," ütles ta nüüd enda tavalise häälega, kui ma ikka seisin tema kõrval. Andsin alla ja istusin enda voodile. Natukese aja pärast oli mu ees kaks komplekti. Esimene koosnes mustadest teksadest, mustast Nirvana t-särgist ja nahktagist ning teine mustast flanellist, tumesinistest teksadest ja valgest t-särgist. Muigasin, võtsin sealt esimese komplekti ning läksin wc-sse riideid vahetama. Calumil olid samasugused riided seljas. 

                      ,,Mis siis kui ma neile ei meeldi?" küsisin Calilt seda küsimust juba kümnendat korda. ,,Meeldid küll, nad tahavad täiega sinuga kokku saada," ütles poiss ja ma ohkasin. ,,Näe, me olemegi juba kohal," ütles ta ja me koputasime ühele tumepunastest tellistest tehtud maja uksele. Kuulda oli sammude müdinat ja kellegi hüüdu, et Calum ning tema pruut jõudsid kohale. Vaatasin poisile suurte silmadega otsa. Ta punastas. ,,Noh, nad arvavad, et kui ma su proovi toon, et siis sa oled mu tüdruk.",,Ei tea miks?" küsisin muiates. 

,,Noh, sa oled esimene tüdruk, kelle ma meie proovi kutsusin."

 DADADAAA... 

Kas te ikka märkasite Caisy momente? Eip? Lugege siis üle ja otsige need üles ;) 

 MA ARMASTAN TEID KÕIKI, KES TE SEDA JUTTU/RAAMATUT LOETE, SEST TEIL ON NII ARMSAD KOMMENTAARID ♥ MA HAKKASIN TÄNA NEID LUGEDES NUTMA :) (Jap, nutan tihti, tean)    

Päevalilled [c.h]Место, где живут истории. Откройте их для себя