,,Miks teid tunnis pole?" päris direktori härra kohe, kui olime Calumiga tema kabinetti jõudnud.
,,Me jäime sööklasse jutustama ja ei pannud kella tähele," rääkisin tõtt. Cal mu kõrval noogutas.
,,Ei lähe läbi. See on teil täna juba kolmas kord kui te pahandustesse satute. Calum, sul on täna esimene koolipäev aga juba sa rikud reegleid, ja sina Daisy, sa oled siiani suutnud ilma pahandusteta koolis käia ja nüüd... Nüüd sellised jamad." pahandas direktor. ,,Seega, et te enda vigadest aru saaksite, siis ma jätan teid peale tunde koristama."
,,Aga me ei ole ju midagi nii tõsist teinud, et meid peaks peale tunde jätma," porisesin. ,,Ja ma ei saa aru, miks te meid ei usu kui ma teile tõtt rääkisin just.",,Tõesti, miks te meid peale tunde jätate, kui me pole midagi teinud, " tegi ka Calum oma suu lahti.
,,Nojah, aga te ei saa ju muidu aru. Jutul on nüüd lõpp ja te peate nüüd tundi minema," lõpetas direktor meie jutuajamise ja lükkas meid uksest välja. Õnneks helises kell täpselt selleks hetkeks kui me hakkasime trepist teisele korrusele minema ja me saime otse ajaloo klassi minna.
,,Täiesti lõpp, me jäämegi täna koristama," porisesin kui sättisin enda asju lauale.
,,Ma lasen sul koristada," muigas Calum.
,,Oota, kuidas palun? Sa jätad m i n u kooli k o r i s t a m a ja ise tõmbad minema?" sain ma vihaseks.
,,Jupp, lillekesed peavad ka vahel tööd rügama," nöökis CalPal.
,,Mine perse," ütlesin ma poisile ja nihutasin end tooliga võimalikult laua ääre poole.
,,Kas ma ajasin su vihale?" muigas poiss ja kummardus minu poole.
,,Jap," sisistasin ma tema peale. ,,Ja kui sa mind rahule ei jäta siis sa kahetsed seda."
,,PREILI SKY PALUN TULGE ISTUGE ESIMESSE RITTA," kisas 56aastane ajaloo õpetaja. ,,TE JÄÄTE KOOS HÄRRA HOODIGA HOMME PEALETUNDE."
Vaatasin Calumile vabandavalt otsa ja kõndisin koos enda asjadega esimesse ritta. Mul oli meist tõesti kahju. Jälle peale tunde.
A/N
Suured vabandused, et pole ammu kirjutanud. Ma tunnistan üles, olen laisk olnud! Püüan nüüd rohkem kirjutada, vähemalt korra nädalas ;)
YOU ARE READING
Päevalilled [c.h]
FanfictionL Õ P E T A T U D ,,Palun, ma loodan, et päevalilled sobivad" ,,Oi, aitähh.. Need on mu lemmiklilled" - kaane tegi imeline @callmegelis ehk @kanapasta