'four: where are you?

108 15 16
                                    

"Onu öyle yapmasak mı?"

"Çok biliyorsan kendin yap."

K demek istediği hareketi gösterip beklentiyle diğerlerine döndüğünde aralarından biri "Madem bu kadar iyisin, niye hala çıkış yapamadın?" diye sordu.

Normal bir soru değildi, alay ve küçümseme vardı. Zaten biliyordu herkes K'in neden 8 senedir hiçbir gelişme olmadan stajyer olduğunu.

Popülarite.

Stajyerler arası bir yana, şirket, şehir, ülkesi bir yana, küresel insanlar tarafından bile yerden yere vuruluyordu. Dışa dönük kişiliğini, yeteneğini övmesi ile birleştirip "egolu" kalıbını tüm dünya K'in üzerine yapıştırmıştı.

Yetenekliyse K n'apsındı?

Koga Yudai -idol hayaliyle sahiplendiği isimle namıdiğer K- dans makinesi olmasına rağmen dansını mükemmel sergilediği için idol olmaya bir adım kadar bile yakın değildi.

"10 gün sonra yapılacak yayından sonra trendlerde öğrenirsiniz." deyip duvara yaslanarak yere oturdu K. O yayında yapacakları ortak performans için çalışıyorlardı şu anda da. Bunun dışında kişisel performanslar da olacaktı. Yılda iki kere yapılan bu yayınlardan elde edilen oylamalar ve değerlendirmeler ile ilk gelen 5-6 kişi bir sonraki grup için seçilen kişiler olup daha sıkı çalışmalardan geçiriliyordu. Bu, çöp stajyerler arasından çıkmak için önemli bir biletti.

K yaklaşık 10 seferdir olduğu gibi yine oldukça iyi hazırlanmıştı ama ayrıca başka hazırlıklar da yapmıştı. Dansını biraz arka plana atıp kişiliğini düzeltmeye çalışmıştı. Daha az konuşuyordu, övgü aldığında hırslanmıyor, diğerleri için endişeleniyordu. Sonuçta yetenekleri yüzünden kaybediyor değildi. Bu sefer kesinlikle seçilmeliydi, yaşı ilerledikçe imkansızlaşacaktı.

"Öğreneceğiz." dedikten sonra kendi aralarında fısıldamaya başlayan "arkadaşlarına" bakarken enerjisi birden yok olup yerini endişeye bıraktı. "Egodan yüzü gözükmüyor." fısıltısını duyduğunda başını eğip gözlerini sıkı sıkıya kapattı.

Nedense bu son çıkış biletiymiş gibi hissediyordu.

Neredesin? Seninle buradan gitmek istiyorum.                                                           Where are you? I wanna step out with you.

boku no kokoro ga sakebunda ima.﹕&teamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin