13:ערב חג המולד הכי גרוע עבר

3.3K 132 200
                                    

*קנדל*

חג המולד,החג אהוב אליי. יש שלג בחוץ, ארוחה טעימה ומתנות. הרבה מתנות.

ההורים של ג׳מייס נסעו לחול, אז הזמנתי אותו להצטרף אלינו שלא יהיה לבד. תכננו לעשות מסיבת פיג׳מות, לרכל על כולם לעשות מרתון של ׳הקיץ שבו הפלתי ליפה׳. שזאת הסדרה אהובה על שתינו.

״הייי קן״ שמעתי את ג׳מייס מאחוריי כשסידרתי את חדרי למסיבת פיג׳מות. ״היי ג׳מ״ עניתי ״ופעם אחרונה שאתה מבהיל אותי״ הוספתי.

״ילדיםםם האוכל מוכן״ צעקה בקולו של אבי נשמעה מהמטבח ״באים״ צעקתי בחזרה, וקרצתי לג׳מייס ״אתה תמות על האוכל״ אמרתי כשפנינו למדרגות.

״אני מצפה לכך לא אכלתי כבר כמה שעות״ אמר וצחקתי ״אני יכול לאכול עכשיו לול תרנגולות שלם״ הוסיף וצחק. ״אתה כזה מפגר״ עניתי כשירדנו את המדרגה האחרונה.

הארוחה עברה יותר טוב מימה שציפיתי. ג׳מייס הצחיק את כולנו, ההורים שלי לא היו מביכים תודה לאל והכל היה מהמם.עלינו לחדרי והתחלנו לראות ׳הקיץ שבוא הפלתי ליפה׳.

״איזה חתיך ג׳רמיה לגמרי הייתי לוקח אותו לחדר״ אמר ג׳מייס כשעיניו דבוקות למסך, ״איככ״ עניתי בתגובה וקיבלתי פרצוף כועס מג׳מייס ״אין מצב שהוא לא עושה לך את זה״ אמר ג׳מייס
״טים קונרד״ עניתי.

בשתי מילים רק שתי מילים נוצרו מלחמה ״אני יראה לך מזה טים קונרד״ אמר ג׳מייס והתחיל להעיף אליי כריות. ״אני מחריזה על מלחמה״ אמרתי כשתפסתי כרית והתחלתי להרביץ לו איתה.

״כמו שני ילדים קטנים״ לוק אמר ממשקוף הדלת, וצחק העפתי עליו את הכרית והחלתי לצחוק ״אין בעיה קן״ אמר וזרק אליי בחזרה את הכרית. מהר מאוד זה הפך להיות מלחמת כריות, רק שהבנים החליטו לאחד כוחות וכך יצא שניים על אחד.

״אני נכנסת למקלחת״ אמרתי אחריי שהמשכנו לראות טלוויזיה אחריי ׳המלחמה׳ הזעתי ברמות והייתי חייבת מקלחת.
בערך שלושים דקות התקלחתי, אבל כשחזרתי לא ראיתי את ג׳מייס.

הלכתי למטבח לראות אולי הוא הלך לקחת כוס מים. כלום.
הלכתי לבדוק אולי הוא בשירותי אורחים. כלום, נאדה.

הלכתי לחדר של אחי, בישביל לראות אולי ג׳מייס שם והם משחקים אקס בוקס או משהו כזה. נכנסתי לחדר.
לא דפקתי לפני, טעות חיי. אני פותחת את הדלת ורואה את שניהם באמצע ״וודאפק!״ אני אומרת שאני רואה את שניהם ערומים לחלוטין ״שיט״ לוק אומר בזמן שגמייס אומר ״קנדל אני יכול להסביר״. אני טורקת את הדלת ופותחת בריצה לחדרי.

״קנדלל״ אני שומעת את הקול של ג׳מייס מחוץ לחדרי ודופק כל שנייה, בסוף נשברתי ופתחתי את הדלת. ״מה״ אמרתי במבט כועס ״קן זה לא-״ ג׳מייס ניסה לומר אך קטעתי אותו ״זה לא מה, לא הייתי אמורה לגלות את זה. זה לא היה אמור לקרות?!, זה לא מה״
צעקתי עליו. ״קן אני מבין שאת כועסת-״  ״כועסת אני לא פאקינג כועסת ג׳מייס, זה. זה פאקינג חולני״ אמרתי וג׳מייס הנהן וראיתי בעיניו כמה הוא מאוכזב. מימני, מי זה שגיליתי ככה.

לרגע שמעתי קול של הודעה מהטלפון שלי. נכנסתי להודעה וראיתי את הסרטון שלי ושל לאונרדו מתמזמזים במכונית שלו
״פאקק״ אמרתי לפניי שבירכיי נפלו לרצפה.

״קן הכל בסדר?״ שאל גמייס כשרץ לכיווני ״תראי לי את זה״ אמר ולקח את הטלפון שלי מידי, ״פאק גמייס פאקינג פאק״ אמרתי והוא הסף אותי לחיבוק.

וכך חצי שעה עברה, כשאני מחובקת בזרועתיו של ג׳מייס מבלי לומר מילה. ״ההורים שלך לא יודעים על זה נכון?״ ג׳מייס שבר את השתיקה הארוכה. הנהנתי לג׳מייס ״זה כאילו עשיתי קלטת סקס בלי סקס״ אני אומרת והוא מהנהן ״כן זה נראה ככה״.

״שלא תחשוב שאני שכחתי״ אמרתי אחריי כמה דקות של שקט

״אני באמת מכבדת את שניכם אבל אני צריכה לעקל את זה״ אמרתי ועיניו נפערו מאושר ״אז את בסד-״  ״כן״ אמרתי אחריי
שקטעתי אותו. הוא הידק את זרועותיו סביבי, והיסתובבתי בשביל לחבק אותו בחזרה. ״אבל אם אתם רבים או משהו כזה אני לא מוכנה להיות באמצע של זה״ אני אומרת ואני מרגישה אותו מהנהן אם חיוך ענקי.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

והנה אנחנו יום יומיים בערך מאז חג המולד. אני נכנסת לקפיטריה ורואה דף עם תמונה שלי ושל לאונרדו מתמזמזים ברכב, אם כיתוב.

׳תיראו מזה רק חדשה וכבר רוכבת על לאונרדו כנראה היא יודעת למצוץ ממש טוב׳.

בטח בלה ושתי הכלבות שלה. החלטתי ללכת לספריה ולקרוא קצת לשכוח קצת מכל החרא הזה.

הצלצול נשמע, ואני אוספת את חפציי אני באה להרים את ידי מהשולחן אבל אני מרגישה יד תופסת בידי בחוזקה

בלה. אני מרימה את עיני עליה ורואה אותה ואת שתי הכלבות האחרות מאחוריה. ״תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב, אני לא יודעת מי את חושבת שאת. אבל בבית ספר הזה אף אחת לא מתקרבת ללאונרדו חוץ מימני, אז אני מציעה לך לחזור להיות בילתי נראית עם החברות המזוינות שלך, ולהפסיק להיות בסביבתו״ בלה אומרת ולוחצת חזק יותר על ידי, טוב זה ישאיר לי סימן.

״בואו בנות שלא יחשבו שאנחנו והזונה הזאת קשורות״ אמרה בלה ושתי הכלבות צחקו. היא שיחררה את ידי וראיתי סימן כחול סביב ידי הכנסתי את ידי לתוך הסווצ׳רט והלכתי לכיוון הכיתה.

_________________________
היוששש מושלמותת❤️ אני אשמח אם תגיבו פה. זה מפרסם את הסיפור ליותר אנשים ואני ממש ישמח ותגידו לי מה חשבתן עליו💋

you love me {1}Where stories live. Discover now