21: פירצה לטריטוריה

2.6K 143 125
                                    

היוששש לפני שנתחיל אני ממש אשמח אם תיתנו כוכב זה מקדם את הסיפור וזה ממש חשוב לי
קריאה מהנה❤️

*קנדל*

״למה לעזעזל אני צריכה להיות כאן״ שאלתי את לאונרדו כשנכנסנו לאולם. ״כי למה שרק אני יסבול״ ענה בחיוך מתגרה שהוריד בפחות משניה.

לאונרדו סיפר לי על כל הנשפים האלו, ובעיקר כמה שזה משעמם. וגם הוא אמר להיות קרובה לפיפיל,כי אנחנו נמצאים במקום של כל האנשים של המאפיה. אחותו נראתה לא פחות משועממת מימני.

הרגשתי מימנה כעס בעיקר. על כולם חוץ מיואי ולאונרדו, לאונרדו סיפר לי על מערכת היחסים בניהם לא שהיה יותר מידי על מה.

לאונרדו חושב שהיא שונאת אותו או שהוא האח הפחות מועדף אבל בעיניים שלה זה לא נראה כך. זה נראה שהיא לא מוכנה שאף אחד התקרב אליהם,שיקרא להם משהו.

לאונרדו ניגש לכמה אנשים ואני בנתיים הלכתי למקום שבו פיפיל ישבה עם אימה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

עברה שעה מאז שהגענו לכאן ואני ופיפיל משתכרות יותר ויותר. פיפיל הייתה עדיין פיקחית אבל אני, אני הייתי יותר מעופפת מעפיפון.

״אני הולכת לשירותים״ אמרתי לפיפיל והיא הנהנה קמתי מכיסא הבר והלכתי לכיוון השירותים. בשניה שבאתי לגעת בידית הדלת הרגשתי את גופי נמשך לאחור ומגבת על פי שמקשת אליי לנשום.

אני מנסה להשיב מלחמה אבל אני מרגישה את גופי נחלש לאט לאט . באותו הזמן אני מתחילה לראות נקודות שחורות עד שעיניי נעצמות לגמרי.

לאחר כמה זמן אני מתעוררת ואני רואה חמישה גברים מפחידים שמדברים בניהם בשפה לא מוכרת, רוסית אני חושבת.

אני מסתכלת מסביבי ומבינה שאני בתוך וואן. ״סליחה שאני מפריעה במה שאתם לא עושים, אבל אולי תכבו את המזגן קר פה״ אמרתי בראש מורם, כל הגברים הסתובבו עליי וצחקו ״מה קרה  נסיכה קר לך״ שאל אחד הגברים במבטא רוסי כבד.

״א אני לא אתה לא ראשי לקרוא לי ככה וב כן, קר לי חתיכת רוסי מזדיי-״ הכאפה של הרוסי הזה פאקינג חזקה ״אני כלכך הולך להנות ממך״ אמר והתחלתי להרגיש את הבחילה עולה לי. ״אני כלכך הולכת להנות מהמוות שלך״ החזרתי לו ושאר הרוסים נחנקו מצחוק.

לא צחוק טוב.

״את יודעת מי אני נסיכה״ אלוהים בחיים לא חשבתי שהמילה הזאת תגרום לבחילה כלכך חזקה בתוכי. ״נחש מה, זה אפילו לא מעניין אותי״ אמרתי וראיתי איך הוא מתעצבן.

פאק, למה אני לא יכולה לסתום את הפה שלי לפעמים.

״אני חושב שזה דווקא יעניין אותך״ ענה וקולו גרם לצמרמורת אדירה לעבור בי. ״אז לא״ עניתי וכאפה חזקה פגשה את פניי.

״את יודעת בתור זה שזיין את נסיכת הקרח״ אמר והדגיש את המילה האחרונה בזלזול. עיניי נפערו תוך שניה אין מצב שזה נכון, ואם כן איך הוא עדיין בחיים.

״מי אתה״ שאלתי בקול רועד טיפה אבל עדיין מורגש. ״פתאום מעניין אותך אה?״ אמר והרגשתי את הדמעות חונקות אותי.

״מי. אתה.״ שאלתי בקול מאיים שאלוהים יודע איך הצלחתי לגייס אותו. ״ויקטור פאבלוב אני מאמין שאת יודעת מי אני״.

הדם בגופי הפסיק לזרום כל המחשבות נעצרו, חוץ מאחת.

׳אין מצב שאני יוצאת מיזה בחיים׳

*לאונרדו*

קנדל לא נמצאת בשום מקום ואני פאקינג משתגע. פיפיל אמרה שבפעם האחרונה שהיא ראתה אותה זה היה כשהיא הלכה לשירותים.

אני מתחיל לחשוש שהרוסים קשורים לזה. אם כן הגיהנום יראה כמו גן עדן אחריי שאני יסיים איתם.

איפה היא לעזעזל.

חיפשתי אותה בכל מקום אפשרי והיא לא פאקינג נמצאת,אני ירצח כל בנאדם אפשרי אם יקרה לה משהו.

״לאונרדו״ קולו של יואי גורם לי להסתובב, מבטו קשוח יותר
מאי פעם. בזמן האחרון הוא וקנדל התחברו מאוד והפכו להיות חברים די טובים.

״הייתה פריצה לטריטוריה״ הוא אומר וגופי מתקשח ״הרוסים״ קולו של אבא מגיע.

״זה פאקינג לא הגיוני איך הם ידעו על האירוע המזיון הזה״ יואי מסנן בכעס. ״יש בנינו בוגד״ פיפיל אומרת כשהיא מגיעה עם אמא. מבטו של אבא מתקשח ולוקח את אמא אל צידו השמאלי, ידו מחזיקה את מותניה השמלית ברכושניות.

״אני חושב שאני יודע מי זה״ אני אומר ומתחנן איך לרצוח את הזין הזה.

_____________
שלומוששששש מתוקים 😘
מקווה שאהבתם את הפרקקק💐
אתם יותר ממוזמנים לחפור לי בתגובותתת🦦
והפרק הבא יצא מתישהו

you love me {1}Where stories live. Discover now