52

75 11 9
                                    

Nasıl devam edeceğim bilmiyorum. Yakında final mi versem?

***

Nereye gidiyorsun bakalım böyle?

Gidip alışveriş yapacağım.
Biraz kitap ve kıyafet alacağım.

Ben de geleyim bari.

Mustafa yaa!

Bir aydır konuşmuyoruz gönlü güzelim.
Sadece yanında dururum,
İstemezsen uzaktan bakarım.

Kıyamam ama,
Gel bari.

Hemen geliyorum.

Ben arabayı aldım.

Motorumla geliyorum ben de.
Hemen arkandayım.

Dikkat et.

Sen de dikkat et.

***

"Nereye gidiyoruz güzelim?"

Asansöre doğru ilerlerken "İlk alt kattaki markete gidelim. Karşımıza fazlaca çocuk çıkar. Çikolata alalım." dedim. Mustafa da yanımdan ilerliyordu.

"Sana boşuna gönlü güzelim demiyorum."

"Ya, çocuklara çikolata vereceğim sadece."

"Peki bunu senden başka kim yapıyor?"

"Abartma, illaki yapan vardır. Görmedin diye yapmıyor değiller ya."

"Doğru diyorsun çiçeğim."

"Çiçeğin seni verene kurban olur."

Mustafa güldüğünde ben de gülümsedim. Sevgimi dile getirmekte zorlanırdım. Ama Mustafa ile o kadar rahattım ki. Aslında utanıyordum ama o rahatlatıyordu. Bence en güzeli buydu. Sevdiğimden çekinmeyecektim, istediğimi söyleyecek ve yapacaktım.

Markete girdiğimizde Mustafa küçük sepeti aldı. İlerlerken benim sevdiğim çikolatadan aldı. Sonra da ikimize içecek aldı. "Kalbim, söyle bakalım. Ne alıyoruz?"

"Bilmiyorum. Hindistan cevizli olanlardan alalım, şu gofretlerden de alalım."

Benim söylediklerimden çokça alıp sepete koydu. "Kek de alalım mı?" diye sordu. Elini keklere atmıştı bile.

"Alalım. Sen sütlü çikolata seversin ondan da alalım." dediğimde "Bak sen, benim ne sevdiğimi de bilirmiş." dedi.

"Tabi ki!"

"Başka var mı gönlü güzelim?"

"Süt de mi alsak?"

Kararsızca sütlere bakarken o çoktan sepete süt koymuştu bile. Yanına gidip laktozsuz olanlardan da aldım. Kasaya gidip hepsini geçirdik. Cüzdanımı çıkardığımda Mustafa "Beren, ben öderim." dedi.

"Hayır, ben ödeyeceğim."

"Güzelim, bir sonraki sende olur."

"Tamam, kitapları ben öderim o zaman."

Derin bir nefes alıp başını iki yana salladı. "Tamam güzelim, tamam."

Kartını okutup poşeti aldı. Poşete bakıp bir iç çektim. Beni el üstünde tutuyordu ve bu beni acayip mutlu ediyordu. Bizim birbirimize olan sevgimizden önce saygımız geliyordu. Bir ilişkide saygı olmazsa hiçbir şey olmazdı. Sevgi de işe yaramazdı. Güven de...

Asansörün önüne geldiğimizde bir kadın ve küçük bir erkek bebeği gördüm. Erkek bebek tatlılığı diye bir şey var. Yüzüme bir gülümseme yayıldığında çocuk da bana baktı. Göz kırptığımda yüzünü kadının bacağının arkasına sakladı.

"Utandırma ablası." dedi kadın. Güler yüzlü biriydi.

"Maşallah, çok tatlı." dediğimde kadın da güldü. Mustafa çocuğa bir çikolata bir de süt uzattı. Çocuk, kadına baktığında kadın bize baktı. Bizde ne gördüyse artık "Al hadi." dedi.

Çikolatayı ve sütü alınca "Yeşekküy edeyim." dedi.

"Rica ederim abim." dedi Mustafa. Çocuğun saçını karıştırdı. Asansör gelince maalesef çocuktan ayrılmak zorunda kalmıştık.

Kitapçıya gidince direkt olarak klasikler bölümüne geçtim. Kitaplarda göz gezdirirken Mustafa da başka tarafı geziyordu. Poşetteki yiyecekler azalmıştı bile.

Buradan da hemen çıkıp mağazaları gezmeye başladık. Mustafa ile gezmek çok güzeldi ama bir yandan da korkuyordum. Biri görür diye, burası küçük bir yerdi ve hemen hemen herkes birbirini tanırdı.

Ailelerimiz biliyordu. Babam da öğrenmişti. Bizden duyunca pek bir şey demedi. Tanıdık da olunca sıkıntı olmuyordu.

"Acıktın mı gönlü güzelim?"

Mustafa'nın sesiyle gülümsedim. Sesi yetiyordu kahve gözlümün. "Pek değil ama bir şeyler mi yesek?"

"Yiyelim güzelim."

Beni bir masaya oturtup gidip hamburger siparişi verdi. Ona bakarken hâlâ uzak duramadığımı fark ettim.

Karşıma oturduğunda "Kalbim, bir şey mi oldu?" dedi. Başımı iki yana sallayarak "Yok." dedim.

"Olmuş olmuş."

"Senden uzak duramıyorum. Helal yoldan sevmek istiyorum ama yine de senle beraberim. Yaptığım doğru mu değil mi bilmiyorum."

"Ben seni beklerim güzelim. Sonuçta aynı şehre gideceğiz. Orada görürüm seni, gözümün önünde olursun. Yazın da buradayız zaten."

"Daha önce de konuştuk. Arada sırada görüşüyoruz ama."

"Bu sefer istediğin gibi olur."

"Öyle de olmaz ki, dayanamam ben."

"Beren, konuşmayız görüşmeyiz demiyorum zaten. Yine konuşuruz ama haramdan da uzak dururuz. Sonuçta sevgimiz aynı kalacak. Hatta çoğalacak bile."

"Her defasında kendine hayran bırakıyorsun beni."

Sevgilimyazarım *Yarı Texting* #F#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin