Merdivenlerden indiğimde çantamı biraz daha sıkı tuttum. Mustafa ve birkaç arkadaşı yine merdivenin yanındaki duvardaydı. Tek yönlü olan yolun karşısındaki motoru görünce doğruca oraya gittim. Bugün annemler teyzemlere gitmişti. Beni de kuzenim alacaktı.
Yanına gittiğimde kaskını çıkartıp sarı uzun saçlarını düzeltti. "Naber bebek?" dediğinde gülüp "İyidir." dedim. O sırada arkadan 'Kızmış lan.' dediklerini duydum.
Kuzenim Berrak gülüp o tarafa baktı. Sonra bana göz kırpıp "Sana ne lazımdı?" dedi. Gözlerimi sonuna kadar açıp kısık sesle "İşin gücün serserilik." dedim. O da kısık sesle konuştu. "Aynen öyle bebeğim."
Gülüp çantamı çıkardım. "Ben sürmek istiyorum."
"Öyle olsun." diyerek indi. Çantamı ona verip motora bindim. Çalıştırdığımda o da bindi. Motor sürmek gerçekten bambaşkaydı. Seviyordum.
Teyzemlere gelince inip "Mükemmeldi." dedim. Berrak da gülüp "Benim motorum!" dedi.
Berrak on dokuz yaşındaydı. Sarı saçlarını hep çok kıskanmıştım. Ama sonradan bana yakışmayacağını anlayıp kahve saçlarımı daha çok sevmiştim. Saçlarımı zaten çok severdim. Yumuş yumuş saçlarımı oynamak bayağı güzeldi.
Berrak'ın odasına çıkar çıkmaz telefonumu aldım. İkimiz de telefona dalmıştık.
***
Motor sürmeyi bildiğini bilmiyordum.
Yeni öğrendim sayılır
Güzel sürdüm ama şimdiEvet
Bayağı iyiydin
Ama daha dikkatli olSebep?
Bir araba neredeyse sana çarpacaktı
Dikkat etmemişim
Sen nereden biliyorsun?Takip ettim
Kaza yapma diyeArkamdan gelip son zaman geçen motorlu sen miydin?
Evet
İyi
Sen zaten motorcusunEvet
Bebeğim gibisi yokMotorunu kıskanmıyor değilim
Gerçekten çok güzel
Ama şimdi doğruya doğru
Kawasaki ninja gibisi de yokMotorlardan anlar mısın?
Hayır
O motor çok hoşuma gidiyor sadeceİlerde alırsın
Ya da alırızAlırız?
Sana hediyem olur
Ne hediyesi?
Düğünümüzün hediyesi
Teyzem çağrıyor!
;)
Kaç bari{Motorun güzel olmadığını söyleyemez kimse! Kawasaki Ninja...}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilimyazarım *Yarı Texting* #F#
Historia Corta*Kitap Kapağı*-*@Rahimemine *Kafa dağıtmak için yazıyorum..! * Wattpadde 'Sevgilimyazarım' adlı ilk kurgudur. #FİNAL sevgilimyazarım: Öhöm öhöm! Hatunum. Hesabın adı ne tuhaftı: sevgilimyazarım. Ama hoştu da. Mesaja baktım. Gülümseyip sessizce "Kır...