19

182 24 6
                                    

"Mustafa."

"Efendim?"

"Efendim?"

Her iki Mustafa'dan da aynı söz duyulduğunda birbirlerine sinirle baktılar. Gülmemek için kendimi tuttuğumda yeğen Mustafa'ya baktım.

"Mustafa. Zincir bulamazsam alırım seninkini."

"Çok beklersin."

"Göreceğiz." dediğimde asansör ilk katta durmuştu. Hemen takı mağazasına gittiğimizde kolye kısmına geçtik. Zincirlere bakarken diğer Mustafa da girdi. Kolyelerin yanındaki bileklik kısmına bakıyordu. Zincirli taşlı bir bilekliği aldı eline. Güzeldi ya. Ben de istiyorum.

İki tane zincir seçtikten sonra bilekliklere geçtik. Yeğen olmayan Mustafa "Beren, şuna bakar mısın? Ablama alacağım." dedi. He he. İnandım.

Kalpli zincirli bir bileklikti. "Güzel duruyor." deyip elime bir bileklik aldım. Diğer tarafımdaki yeğen Mustafa'ya dönüp "Mustafa, bu bana yakışır mı?" dedim. Gülüp "Yakışır yakışır." dedi.

Kalın bir bilekliğe bakıp gösterdi. Elimle eh işte işareti yapıp tekrar döndüm.

"Gidelim hadi. Bu zincir yeterli." dediğimde "Tamam. Bundan sonra nereye?" dedi.

"Saat kaç ki?"

"Bize gidelim mi?" dedi cevap vermek yerine.

"Yok ya. Belki daha sonra gelirim."

"İyi. Ver hadi kolyeyi."

Kolyeyi uzatırken "Cansın." dedim. Gülümseyip arkasını döndü. Ben de saatlere bakmaya başladım. Saatleri severdim ama kordonu çabuk kopuyordu. Ya da benim taktığım kopuyordu.

"Hadi gidelim." diyen yeğenle ilerlemeye başladım. Mustafa ve arkadaşları arkamızdan çıktığında ters yöne gittiler. En önden Mustafa tabi. Söylese miydim acaba? Eve gidince söylerim artık. Yeğen Mustafa motoruyla beni eve bırakıp gitti. Şimdi yazma vaktiydi.

***

Mustafa
Mustafaaa
Hey baksana ya
Mustafa
Mustiiiii

Ne var?

O yeğenimdi

Nasıl yeğenindi?

Kuzenimin oğlu
Hem benden üç yaş küçük
Bu kadar kıskanmana gerek yoktu

Tabi tabi
Bana dediklerinden sonra birinin motoruna bin
Gül gez eğlen
Ben kıskanmayayım ama
Başka emrin?

Bir kahve güzel olurdu
Neyse

Sabır sabır
Yazma tamam
Sana ne benden?

Mustafa
Sinirlendiğim için yazdım onları
Gerçek değildi

Tabi tabi
Hadi güle güle

Mustafa
Gerçek değildi ya
Üfff

Sevgilimyazarım *Yarı Texting* #F#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin