3

383 36 12
                                    

Nedeeeen?

Tuhaf çünkü

Hoşuna gitmedi mi?

Hoş ama tuhaf

Peki madem
Şimdilik sevgilim değil sadece yazarımsın
İnşallah ilerde sevgilim

Neyse

Utangaç sevgilim :)
Dershaneye geç kalma
Gözüm gönlüm açılsın

Ayy ay
Tamam

***

Alelacele evden çıktığımda kulaklığımı takıp yürümeye başladım. Kafa dağıtmak için yazmaya başlamıştım. Azıcık da eğlenmek için. Belki yeni kişiler tanımak için. Hoşuma gidiyordu yazmak. Günlük yazan biri asla değildim. Yazamazdım. İçimi dökemezdim.

Yazdıklarımı okuyan beni seven dershaneden biri... Kitaplarda gerçekten güzeldi. Kendimde olmasını önceden isterdim. Fark ettim de. Korkmuyordum, hoşuma gitmişti. Güven vardı nedensizce. Belki ilk defa biri beni sevdiği için...

Kardelen, Kıraç'ı sevmekten korkmuştu. Ben öyle yazmıştım. Sınav senesindeydi çünkü. Ben de değil miydim?

Dershaneye girince direkt yukarı çıktım. Sınıfa girdiğimde bir kaç kişi olduğunu gördüm. Arka tarafta Peri'nin yanına hemen gittim. Bizim sınıf çok sessizdi. Bu yıl üçüncü yılımdı. Farklı kişiler olsa da ilk iki yıl aynı olan kişiler vardı ama bu yıl ikiye inmiştik. Barlas ve ben.

Çantamı kucağıma alıp küçük cebinden cam şeker çıkardım. Küçük renkli renkli olanlardan. Peri'ye verdikten sonra sıradan çıktım. Barlas'a ve diğerlerine de verdim. Telefonuma mesaj geldiğinde tuvalete gittim. Gizli olmasını istiyordum.

***

Bana yok mu şeker?

Sen ne ara gördün?

Görürüm ben
Morlanmışsın yine
Mor tunik mor yazma
Kardelen geldi aklıma

Hepsini okudun?

Evet
Uygulamayı sadece senin kitaplarını okumak için indirdim zaten

Sen
Ciddi misin?

Evet
Çok güzeller

Teşekkür ederim
Bu kadar özen gösterdiğin için

Hakediyorsun
Hadi derse git
Seni seviyorum

İyi ki varsın

Sevgilimyazarım *Yarı Texting* #F#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin