gözlerimi gelen konuşma sesleri ile açtım hastane odasındaydım. Abim telefon ile konuşuyordu. Aklıma gelen şeyle endişe ile abime seslendim.
"Abii! Bebeğim o iyimi?"
"O iyi abicim ben sana demedim mi tek başına müdahale etme diye niye beni dinlemiyorsunki"
Abimin cevabı ile rahatlamıştım. Aklıma gelen diğer anı ile gözlerim doldu ve hatta gözlerimden yaşlar akmaya başladı abim yanıma gelip bana sarıldı abim bebeğim için ağladığımı sanmıştı fakat öyle değildi.
"Abi serhat abi o yaşıyor"
Abim bunu demem ile benden ayrılıp gözlerime inanmamış gözlerle bakıyordu.
"Abi yemin ederim sana gerçekten o yaşıyor bugün gördüm Abi bana silah doğrulttu Abi yemin ederim yalan söylemiyorum"
Abim cevap vericeği an içeri aceleyle bir asker girdi.
"Onbaşı Ensar yiğit Amasya emret komutanım"
"Rahat asker noldu kamera kayıtlarından ne çıktı?"
"Komutanım kamera kayıtlarında Derya komutanım ve bir adam gözüküyor. Derya komutanım karşısındaki kişinin yüzünü açınca serhat komutanım çıkıyor fakat serhat komutan Derya komutana silah doğrultuyor. Derya komutanım serhat komutanımın elindeki silahı alıp ona doğrultuyor o sırada kayda bir kadın giriyor ve elindeki silahı Derya komutanım ın ensesine vurup bayıltıyor kayıt burda bitiyor"
"Tamam asker sen çıkabilirsin"
"Abii bu nasıl olur o bana kıyamazdı Abi o neden böyle yapıyor"
"Derya merak etme bu işin içinde bir iş var ben bunu öğrenicem hiç merak etme hadi sen hazırlan bende çıkış işlemlerini halledeyim"
1 hafta sonra
Şuan albay ın odasında abim ve ben bekliyorduk. Bir kaç dakika sonra albay içeri girdi ve bizde tekmil verdik."Evet öğrendiğimize göre serhat yüzbaşı içimizdeki hainmiş bu zamana kadar ne zaman bilgi sızımı olsa o yapmış"
Duyduklarım ile şoka girmiştim. Bu olamazdı. Benim aşık olduğum adam bunları yapmış olmazdı. Dayanamayıp konuşmaya başladım.
"Komutanım lütfen iznimi bir süre daha erteleyelim. Serhat hain se onu yakalamak bana düşer. Onun en çok hainlik yaptığı kişi benim"
"Derya seni kendi kızım gibi severim bak haklısın ama buna izin veremem ne kadar en iyi askerlerimden olsan da şuan hamilesin oyüzden bu bir emirdir. Doğum yaptıktan 3 ay sonra göreve çıkabilirsin."
"Emredersiniz komutanım"