12.bölüm

1K 33 0
                                    

Arabadan iner inmez abimi beklemeden danışmadan serhat ın odasını öğrenip asansöre yöneldim. Asansör durunca hemen indim ve serhat ın odasının önüne geldim şansıma bir hemşire serhat ın odasından çıkıyordu.

"Hemşire hanım o iyimi"

"Hastanın nesi oluyorsunuz"

"Sevgilisiyim"

"Hanımfendi hastanın hayatı tehlikesi yok sadece ne olur ne olmaz diye müşade altında tutuyoruz. Şuan uyanmasını bekliyoruz"

"Peki yanına girebilirmiyim"

"Beni takip edin lütfen"

Hemşire üstüme bir kıyafet giydirip maskeyi taktırdı. Ve birkaç talimat verdi. Sonunda serhat ın yanına girince yanına ilerleyip sandalyeye oturdum.

"Sevgilim ben geldim bak hadi hemen uyan lütfen"

Serhat ın elini alıp karnıma götürdüm

"Serhat sevgilim sen uyanınca ilk işimiz bebeğimizin kalp atışlarını dinlemeye gidicez sana söz veriyorum"

Serhat ın elini tutup yatağa yaslandım ve gözlerimi kapattım.

1 saat sonra

Elimin üstündeki hareklilikle uyandım serhat uyanmış. Elimin üstünü okşuyordu.

"Sevgilim iyimisin ağrın varmı"

"Sen yanımdasın ya bütün ağrılarım geçti bitanem hem hani ben uyanınca ilk işimiz bebeğimizin kalp atışlarını duymaya gidicektik"

"Sen duydunmu"

"Evet sadece gözlerim kapalıydı seni duyuyordumki"

Biranda sinirlenip serhat a vurmaya başladım

"Pislik öküz"

"Aaa Sevgilim aaaa niye vuruyorsun şimdi ya"

"Bana daha önce neden söylemedin ya seni öldürseydim o zaman nolucaktı"

"Beni öldürmeye kıyamazdın ki sen"

"Benmi kıyamazdım"

"Neyse hadi artık eve gidelim karargahı özledim ben "

bebeğimin babasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin