10. bölüm

1.3K 33 0
                                    

Şuan arabada beni serhat ın dediği yere götürüyorlar dı. Serhat beni arabaya  bindirmeden önce gizlice cebime kelebek yerleştirmişti. Sonunda arabadan indiğiğimde dağların arasına gizlenmiş bir kampa gelmiştik. Beni görenler gülmeye başlıyordu.

"Noldu asker zoruna mı gitti yoksa"

"Benim niye zoruma gitsin bence sizin zorunuza gitmiyormu bizim korkumuzdan mağaraların içinde yaşıyorsunuz."

"Ulan seni varya "

"Sakin ol heval serhat başkan bu kızı canlı tutmamız gerektiğini söyledi"

"Çabuk götürün bu karıyı gözüm görmesin diğerlerinin yanına atın da nerde olduğunu anlasın"

Tam da planladığımız gibi beni diğer kadınların yanına götürüp bıraktılar hemen kapıyı kontrol edip kadınlara seslendim.

" Hanımlar kurtulacaksınız burdan ben Türk askeriyim"

İçlerinden bir kız çocuğu bana yaklaştı ve konuşmaya başladı"

"Abla sen gerçekten Türk askerimisin"

"Evet ablacım yaklaşık yarım saat sonra kurtulacaksınız"

Herkes sevinmeye başlamıştı tam yarım saat sonra silah sesleri gelmeye başladı. Bende cebimdeki kelebeği çıkarıp ellerimi ve ayaklarımı çözdüm. Mağaranın girişini kontrol ettiğimde bir adam elinde silah ile bekliyordu. Gizlice yaklaşıp hemen boynunu kırdım. Ve elindeki silahı alıp cebini kontrol edip telsizi aldım hemen abimgilin kullandığı frekansa ayarlayıp konuştum.

"Abi beni duyuyormusun"

"Derya abicim evet duyuyorum iyimisiniz size birşey yaptılar mı"

"Biz iyiyiz abi ben şuan kadınların olduğu bir mağara var oradayım benim aslanlarım da geldimi "

"Bizsiz eğlence olmazdı komutanım"

"Olmazdı şimdi emre sen şuan görüş açın neresi"

"Kampın girişininin kuzey tarafı komutanım"

"Süper benim bulunduğum mağara da 2. Mağara ben şimdi siviller ile çıkıcam bizi koru. Furkan ve Feyzullah bana desteğe gelin rüzgar sende hazırda bekle yaralılar var."

Hepsi birden

"Emredersiniz komutanım"

Bir dakika sonra Furkan ve Feyzullah geldi ikisine kısa bir sarılmadan sonra mağaradan çıktık. Önümüze geleni indiriyorduk. Sonunda kampı temizlemiştik. Abimle sarıldıktan sonra ona ve herkese serhat hakkındaki herşeyi anlaşmıştım

"Ulan serhat hele bi dön seni 3 gün eğitime sokmassam neyim"

Bir anda telefonum çalmaya başladı. Arayan serhattı. Açtığımda çığlık attım çünkü serhat ın yüzü gözü kan içindeydi.

"SERHAT NAPTINIZ LAN ONA"

"Sakin ol asker sadece bize ihanetini ödicek" ve telefon kapattılar ben ise daha fazla dayanamayıp yere yığılacakken abim tuttu ve o anda gözlerimi karanlığa teslim ettim

bebeğimin babasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin