3 saat sonra serhattan
3 saattir bekliyorduk kızımdan tek haber yoktu. Eğer albayın haber gelene kadar yerinde durmassam operasyona gidemeyeceğim tehditi olmasaydı şuan gerekirse tek başıma da olsa kızımı almaya gidecektim. Dışarıda bir o tarafa bir o tarafa giderken yavuz abi yanıma geldi ve bir video gönderdiklerini söyledi. Ve geri operasyon odasına gittik. Video açılınca ekranda Derya ve asel birlikte göründü. İkisininde ağzı bağlıydı. Ve kafalarına hedef alınmış bir şekilde silah tutuluyordu. Sonra arkada bir adam konuşmaya başladı.
"Eee esker eşini ve kızını özlemişsin bizde sana gösterelim dedik şimdi gelelim şimdi ne olacağına ikisinden biri ölecek ama bu senin elinde 3 saat sonra sana bir hediye göndericem bakalım beğenecek misin"
Video bitmişti. Sinirlenmiş bir şekilde dışarı çıktım.
Derya dan devam
"Sen kimsin beni niye yanında getirdin hani o babama şaka videosu çektikten sonra söylicektin"
"Asel im canım benim ben aslında senin annenim"
"Sen benim annem misin gerçekten artık işlerin bittimi"
"Evet bebeğim ben senin annenim artık hiç ayrılmicaz seni kimse artık benden alamicak artık"
Bitanem e artık kavuşmuştum serhat ı öldürmek için başkan ile plan yapmıştık o buraya gelir gelmez onu öldürecektim onun yüzünden bunca yıldır kızımdan uzak kalmıştım. Aselime baktığımda benim boyun girintime kafasını koyup uyuya kalmıştı. Onun kokusunu iyice içime çektim. Ve kalkıp onu yatağıma yatırdım. Ve bende yanına uzanıp saçıyla oynamaya başladım. Tam bende uykuya dalıcağım sırada içeri ayaz girip beni başkanın çağırdığını söyledi. Kalkıp başkanın odasına gittim.
"Derya plan tıkır tıkır işliyor serhat ın timi operasyona hazırlanıyormuş 1 buçuk saat sonra gelmiş olurlar. Sen adamlara söyle hazırlık yapsınlar.
"Tamam başkan"
Sizce Derya ve serhat karşılaşınca neler olacak
Derya herşeyi hatırlicakmı
Düşüncelerinizi yazıp vote vermeyi unutmayın lütfen