6 saat sonra serhat ın ağzından
Kaç saat oldu bilmiyorum fakat bildiğim birşey vardı Derya benden birşey saklamıştı ve bu sakladığı onun özür dilemesini bile gerektirmişti herkes buradaydı ve ben artık korkmaya başlamıştım birkaç sessiz dakikadan sonra serap içeriden çıkmıştı hemen kalkıp yanına gittim.
"Serap Derya nasıl kaç saat oldu kızımız doğdumu"
"Serhat şimdi öncelikle sakin olmalısın çünkü bu Derya nın kendi isteğiydi"
"Ne isteği ne demek istiyorsun serap"
"1 ay önce kontrole geldiğinizde Derya nın birkaç şikayeti vardı bende birkaç test istedim sonuçlara bakınca Derya eğer bu bebeği doğurmaz ise kurtulucak fakat bir daha anne olamicak tı ama bebeğini doğurursa %80 ölme riski vardı Derya ya bunu söylediğimde sana söylememem için bana söz verdirdi serhat kızın çok sağlıklı doğdu fakat o yüzde 80 ihtimal gerçekleşti ve Derya yı kaybettik başın saolsun"
Duyduklarımla şok geçirmiştim bunu bana sormadan nasıl yapardı
"Derya DERYA O ÖLMEDİ O BENİ BIRAKMAZ DERYA SERAP ŞAKA DE LÜTFEN ben o olmadan nasıl yaşıcam"
"Serhat kendini topla kızının sana ihtiyacı var o henüz daha çok küçük "
"Sen biliyormuydun abi "
"Bende yeni öğrenmiştim"
********
1 ay sonra
Bugün asel hastaneden çıkıyordu erken doğduğu için 1 ay küvezde kalmıştı. Arabaya binince yavuz abi de binmişti hastaneye girdiğimde Derya nın avukatı Mustafa aradı ve büroya uğramam gerektiğini Derya nın vasiyeti hakkında olduğunu söyleyip kapattı.