Bebeklerin olduğu bölüme gelmiştik. İçimden hiçbirşey gelmiyordu. O bebek Derya nın ölümüne sebep olmuştu. Hemşire asel i getirdiğinde tam benim kollarıma vericekken geri çekildim. Yavuz abi benim bu halime sinirlenip asel i o aldı. O aseli severken ben daha fazla beklemeyip arabaya bindim. Yavuz abiyi beklemeden arabayı çalıştırıp zihnimin beni götürdüğü yere gitmiştim. Mezarlığa gelince hemen indim ve sevgilimin yanına gittim.
"Sevgilim Deryam hani söz vermiştik birbirimize sözde birbirimizden birşey saklamıcaktık neden benden öleceğini sakladın ki şimdi ben o bebeğe nasıl bakıcam sen olmadan 1 ay dır ne hissedeceğim onu bile bilmiyorum. O bebek senin ölmene yol açtı. Ben şimdi napıcam gerçekten bilmiyorum seni 1 ayda o kadar çok özledim ki"
Telefonum çalmaya başladı arayan Yavuz abiydi telefonu sessize alıp cebime geri koydum.
2 hafta sonra
Herzaman olduğu gibi yine sabah Deryamın yanına gitmiştim. Eve girecekken Yavuz abi bana seslendi ona döndüğüm an bir yumruk yemiştim. Sinirli gibiydi
"Serhat bak 2 hafta dır sana acın var diye anlayış gösterdim ama yeter artık senin sevdiğin kadınsa benimde kardeşim lan artık kendine gel daha Derya nın vasiyeti olan videoyu bile almadın ya kendine gelirsin yada bu şehire bu time veda edersin seni başka bir time sürerim haberin olsun. Akşama kadar o videoyu izleyip yanıma geliyorsun kızın doğduğundan beri hiç yüzüne bakmadın."
Bana bu konuşmayı yapıp gitmişti. Eve girince Derya ile hazırladığımız bebek odasına girdim. Ordan çıkıp deryanın en sevdiği yer olan kütüphaneye girdim Derya öldüğünden beri buraya girmiyordum ve hala buram buram Derya gibi kokuyordu. En sevdiği kitapların olduğu rafa gidince bir kitap aldım elime arasından bir fotoraf yere düşünce eğilip yerden aldım. Fotoraf asel in ultrason fotorafıydı arkasını çevirip. Baktığımda Derya nın el yazısı vardı beni tanıyamicağın için özür dilerim bebeğim yazıyordu. Yere oturdum ve telefonumdan kaç gündür açmaya cesaret edemediğim videoyu açtım beni deryamın güzel yüzü çıktı. Ve konuşmaya başladı. Vidyo bittiğinde gözümden yaş gelmeye başlamıştı. Şuan kendime çok sinirliydim ayağa kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. İçeriden telefonumun sesi gelince içeri gidip telefona baktım Yavuz abi arıyordu telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Serhat asel hiç iyi değil acil hastaneye gelmen gerekiyor"