Deniz kıyısındaydım yerde oturmuş kızımı ayağımda sallıyordum. Biraz sonra serhat ın sesini duydum. Bana sesleniyordu.
"Derya"
"Serhat nerdesin seni özledik biz"
"Derya kızımıza iyi bak"
Kızımı kucağıma alıp ormana doğru koşmaya başladım.
"Serhat neredesin korkuyorum"
"Serhat"
Kucağıma baktığımda kızım yoktu.
"Kızım Serhat kızım yok serhat"
Etrafa baktığımda gittikçe silikleşiyordu. Sıçrayarak uyandığımda hastanedeydim abim hemen yanıma geldi. Hemen karnımı yokladım bebeğim beni bırakmamıştı.
"Deryam canım kardeşim merak etme dayısının güzeli çok güçlü fakat sakın üzülme sen ne hissedersen oda aynı şeyleri hissediyor."
"Abi serhat abi onun yerini buldunuz mu"
"Abicim haber bekliyoruz her an operasyon haberi gelebilir merak etme"
Tam o anda abimin telefonu çaldı.
"Emredin komutanım"
"Hemen hazırlanıp çıkıyoruz komutanım"
"Emredersiniz komutanım"
"Derya abicim ben çıkış işlemlerini hallettim hadi gidelim ordan ben cephaneliğe gidip hazırlanıp helikoptere binicem"
"Tamam abi hadi gidelim"
4 gün sonra
Abimgil gideli 4 gün olmuştu son 4 gündür çok tedirgindim. Ve herzamanki Nişancılık eğitiminin verildiği alandaydım. Bir asker koşarak yanıma geldi.
Astsubay atıf gedik Malatya emret komutanım"
"Rahat ol asker "
"Komutanım yavuz binbaşım ve timi görevden döndüler"
"Tamam asker görevine dönebilirsin"
Hemen hızlı adımlar ile abimin yanına gittim. Abimi bulduğumda yengem sarılıyorlardı.
"Abiii serhat o nerde"
"Derya sakin ol o şuan hastanede yoğun bakımda çok fazla hırpalamışlar"
Gözlerim Hemen dolmuş ve yaşlar akmaya başlamıştı.
"Abi Hemen onun yanına gidelim lütfen"