9.bölüm

1.3K 39 1
                                    

Kendime geldiğimde koonuşma sesleri geliyordu. Gözlerimi açmayıp konuşulanları dinledim.

"Serhat neden bu kızı öldürmüyoruz"

"Bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum havin"

"Neden yoksa hala bu kızımı seviyorsun"

"Tabikide hayır sadece bebek sayesinde hayatta bebek doğduğunda ondan alacam ve onu benim öldürmeme bile gerek kalmıcak"

"Umarım dediğin gibi yaparsın"

Konuşulanları duyduktan sonra serhattan tekrar nefret ettim bebeğimi asla ama asla almasına izin vermezdim sonra o kız çıktı ve serhat yanıma gelip kolumdaki çıkartıp beni uyandırmaya başladı. Bende yeni Gözlerimi uyanıyormuş gibi Gözlerimi açtım.

"Sakın ama sakın bana dokunma hain birisi bana dokunmaya hakkı yok ne istiyorsun benden ya hayatımı yeterince mahvettin zaten daha ne istiyorsun benden"

"Sakin ol stres yapmaman gerekiyor "

"Bunu senmi söylüyorsun kendini öldü gösterip bir kaç ay sonrada hain olarak ortaya çıkıyorsun"

Serhat ben cümlemi bitirdikten sonra kapıyı kontrol edip kilitledi ve yanıma gelip konuşmaya başladı.

"Derya ben hain değilim hiç bir zamanda olmadım."

"Tabi canım bende inandım sen beni salak mı sandın"

"Şimdi beni hiç bölmeden dinle sana evlenme teklifi ettiğim günün sabahı albay beni yanına çağırdı bana gizli bir görev verdi o gün görevde kendimi ölü göstermek zorundaydım çünkü diğer türlü onların arasına sızamazdım. İlk iki ay onlara çalışıyormuş gibi yaptım beni sizin aranızdaki ajanları vardı. O ajanın yerine geçtim. Tamı tamına 5 aydır aslında gizli bir görevdeyim. Ben senden hiçbir zaman vazgeçmedim. Hamile olduğunu öğrendiğimde ise her gün daha fazla hırslandım. Biran önce görevin bitmesi için çalıştım. Ve sonunda bitti."

"Se- sen doğrumu söylüyorsun."

"Evet herşey doğru ama şuan bana yardım etmen gerekiyor."

"Ne yapmam gerekiyor"

"Kadınları tuttukları bir yer var kadınları satıyorlar orda seni oraya götürecekler senin üzerine gizli bir kamera takıcam hem ses kaydecek hemde konumunu izlicem. Senin tek yapman gereken kendine dikkat etmen ve yavuz komutanım gil gelene kadar hiçbir şeye karışmamak"

"Bu biraz zor olacak ama hiçbir şey yapmamayı denerim denerim"

bebeğimin babasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin