8.bölüm

1.3K 36 1
                                    

"Sakın hiçbirşey söyleme benim huyumu bilirsin Derya eğer birşey çaktırırsan buradaki bütün insanları gebertirim."

"Tamam"

Dedim ve aramayı cevapladım.

"Derya hala hastanede misiniz"

"Evet abi neden sordun"

"Serhat kameralara yakalanmış hastaneye girmiş ve onun arkasından şüpheli 10 kişi girmiş. O yüzden hemen o hastaneden çık ben ve yengen zaten hastane bahçesindeyiz. "

"Abi özür dilerim"

Abim bunu dememle ne demek istediğimi anlamıştı. Bu bizim ikimizin arasında konuştuğumuz bir gizli kod tu eğer serhat karşıma çıkarsa ben ona bu kelimeyi söylicektim. Oda  çaktırmamak için bana uymuştu.

"Derya abicim Sakın müdahale etme ye kalkışma zaten timler yolda"

"Tamam abi"

Deyip telefonu kapatmış gibi yapıp telefonu cebime koymuştum

"Evet serhat söylediğin gibi hiç bir şey çaktırmadım. Şimdi şöyle ne istiyorsun"

"Sen beni salakmı zannediyorsun telefonu kapatmadığını ikimizde biliyoruz."

Diyip cebimden telefonu alıp yere atıp parçaladı

"Senden nefret ediyorum seni kendi ellerimle geberticem"

"Aaa bebeğimiz babasız mı büyüyeceksin yani"

"Acıyorum sana bebeğim hiç bir zaman sana baba diye seslenmicek çünkü hain bir babası olmasındansa öldü diye bilmesi çok daha iyi çünkü."

Tam o anda abimin bana seslenme sesi geldi

"Deryaaa Derya abicim nerdesin"

Serhat ağzımı kapattığı için sesim boğuk çıkıyordu

"Abii ımmmm"

Bende ayağımla kapıya vurdum abim sesi duymuş olacaktı ki bizim olduğumuz tarafa adım sesleri geldi. Ve kapı kırıldı.

"Serhat indir o silahını"

"Pardon ama ben artık senin askerin değilim aslında hiçbir zaman olmadım"

"Serhat bütün adamların geberdi eğer sende gebermek istemiyorsan indir o silahını"

"Eğer burdan çıkmamamıza izin vermezsen hiç tahmin edemeyeceğin şeyler olur"

"Derya bırakırsan çıkmana izin veririm"

"Buna inanacağımı düşündünüz mü Derya da benimle gelecek "

O esnada abimin arkasından biti çıkıp ben uyaramadan abimi bir  sopa ile bayıttı. Ve abimin başının altından kan gelince hemen abimin yanına gitmeye çalıştım fakat serhat beni tutuyordu.

"Abii serhat bırak abiii "

Ben debelenmeye devam ederken ensemde sızı hissettim ve daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım.

bebeğimin babasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin