Bölümü beğenip, yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
Hazal Mutlu
Gözlerimi açtığımda büyük bir odada, yalnız başıma, sandalyeye bağlı şekildeydim.
Ağzımdaki mendilden ilaç kokusu başımın ağrımasına sebep oluyordu.
Ellerim önce plastik kelepçe ile sonrada iple arkadan bağlanmıştı.
Oda demeyecek kadar büyük yerde yalnızdım. Terk edilmiş çiftlik gibiydi.
Etrafda adamlar bile yoktu. Sesimi çıkarmaya çalıştım, ama duyulmuyordu bile. Hem bu ilaçlı beze dokunmak istemiyordum.
Etrafı incelemeye çalışıyordum. Ama hiç bir şey yoktu. Sadece yeşillik ve kuş sesleri vardı. Ha bir de çok kötü inek kokusu.
Umarım Aras'lar yokluğumu fark etmişlerdir.
Bu adamları tanımıyordum bile. Daha doğrusu yüzlerini bile görmemiştim.
Hayat Dinçer
Artık merak ediyordum. O kadar mı çok ders kaçırmışdı Hazal?
Eve geldiğimden 4 saat geçmişti. Hazal'ın çoktan gelmiş olması gerekiyordu.
Dayanamadım ve güvenlikçi Hilmi abiyi aradım.
" Alo Hilmi abi nasılsın?" Diye telefonu açtığı gibi konuştum.
" İyiyim kızım sağol sen nasılsın?" Diye yaşlı sesi ile konuştu.
"İyi. Abi bizim Hazal'ı gördün mü?" Sordum merakla.
" Gördüm tabiki kızım. 2 saat önce çıktı Hazal." Ne? Nerede o zaman?
" Tamam abi sağol." Diye kapadım telefonu.
Acaba Aras'ların yanına mı gitdi? Ama neden bana haber vermedi ki?
"Alo Zeki Hazal oralara geldi mi?" Diye sordum telaşla Zeki'ye.
" Yok gelmedi. Ateş... Aras da burada ama hiç gelmedi bu gün." Diye Zeki yanıtladı.
" Bir sorun mu var?" Diye sordu telefonun diğer ucundan.
" Geliyorum." Diye kapadım telefonu ve hazırlanıp evden acale ile çıktım.
****
Şirkete vardığımda Hazal'ın beni getirdiği yere gittim."Merhaba nasılsın?" Diye Mert yanıma geldi.
" İyiyim. Aras'lar odada mı?" Diye döndüm.
" Odada, geç." Bana yolu gösterdi.
" Ne oldu Hayat? Hazal'la ilgili problem mi var?" Diye Aras sordu.
" Var." Diye nefes aldım ve oturdum.
" Haber alamıyorum. Hocaların onunla işi vardı ama uzun sürdü ben de aradım güvenliği meğersem yokmuş. Telefonunu da açmıyor." Diye telaşla konuştum.
"Nasıl ya eminmisin? Nur'un yanına gitmiş ola bilir mi?" Diye Aras telaşla ayağa kalktı.
" Dur arıyorum hemen." Diye Zeki telefonu çıkardı.
Biraz sonra telefonu kapadı ve " orada da yok ayrıca ben Nur'u almaya gidiyorum" diye çıktı odadan.
"Acaba kaçırıldı mı?" Diye Mert araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
AdventureAilemin yok olmasında parmağımın olmasının yükünü atamamışken, kapıma gelen zarflar benim hayatımı yeniden alt-üst etti. Ateşe travmam olmasına rağmen Ateş'e aşık olan kadınım ben. Ben Hazal Mutlu benimle birlikte gerçekleri görmeye hazırmısınız ?