Operasyon

228 12 0
                                    

                       Bölüm 18

                   İyi okumalar.

Adam ıslak bezi ağzıma bastırmaya başladı.  " Çek ellerini kızın üzerinden, pis herif." Aras ellindeki silahı, bezi ağzına tutan adam doğru tuttu. Adam Aras'ı görüp, bezi benden uzaklaştırdı.

Adam arabanın içinde olan adamlara, işare etti ve adamlar arabadan çıkıp,  silahlarını Aras'a yöneltdiler.

Aras işin ciddiye bindiğini görüp, daha da, sinirlendi.

" Bence olay çıkmadan, uzaklaş burdan 4 e 2 siniz hiç şansınız yok." Adam kalın sesi ile kahkaha atarak, güldü.

" 4-e 4 diyelim, o zaman" Mert, Zeki ve Ahmet' le birlikte adamların etrafını sarmaya başladı.

Ama eşitlik olduğu için, hiç kimse adım atamıyordu. Ne adamlar teslim oluyor, ne de Aras'lar beni bırakıyordu.

Artık sıkılmaya başlıyordum.

" Ya biz sakince, kızı alır gideriz, ya da qız cehennemi boylar. Karar sizin."  Adam silahın namlusunu, kafama daha da sert bastırdı. Acı ile ağzından küçük, bir inleme çıktı.

Aras inlemeyi duymuş olmalı ki, daha da sinirlendi. Bir adım bize doğru geldi. Adam silahı benden çekip, Aras'a tutdu.

Adamın dikkati dağıldığı anda, adamın ayağına sertce bastım ve sonra kafamı hızla geriye attım, sanırım dudağı patlamıştı.

Adam sersemlediği an, hızla Aras'a doğru koştum. Aras hemen beni bileğimden yakaladı ve arkasına aldı.

"Arkadaşları misafir edelim" diye Zeki, Mert ve Ahmet'e adamları götürmeleri için işare etti.

" Ya abi, şirketin bin tane aracı var, binsene ya ne işin var burada?" Zeki elindeki silahı beline takarak söyleniyordu.

" Bu güvenlik nereye bakıyor Zeki? Ben talimat vermedim mi? Şirketin 10 kilomert'e kadar yakınlığında bile, güvenlik olucak" Aras sinirle silahını yere fırlattı.

Zeki Aras'ın silahını yerden alıp, " iyi misin?" diye, bana fısıldadı.
Kafamı hızla aşağı yukarı salladım.

                         ***

Mert beni araba ile eve bırakıp, geri dönmüştü. Saat'in yediye gelmesi için, 1 buçuk saat vardı.

Önce duşa girdim, kafam aldığım darbe ile hafif kanamıştı. Sıcak suyu ayarlayıp, suyun altına girdim.

Kafamdan, süzülen kan kokusu ile su saçlarımın arasından akıp, gitti.

Yasemin kokulu duş jeli ile vücudumu, iyice yıkadım.

Havluya sarılıp, banyodan çıktığımda, Hayat'ı gördüm.
" Neredesin sen? Öğretmenler soruyor?"

" Şirkette işler vardı da, o yüzden. Bu arada Nur'a da anlatmam gerek her şeyi." Hayat kafasını salladı.

" Gitmem gerek, geldiğimizde konuşuruz." Hayat'ın yanından geçip, odaya çıktım.

" Ben de, bu gün dışarı çıkacağım." Diye  Hayat aşağıdan bağırdı.

Önce saçlarımı kurutup, taradım. Kırmızı ve ipli elbisemi seçip, giyindim.

Saçlarımı aşağıdan, dağınık  topuz yaptım. Hafif makyaj yapıp, qırmızı rujumu sürdüm. En sonda parfümümü sıktım ve aşağı indim.

Hazal'ın kombini :

Hazal'ın kombini :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İntikam Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin