Bölüm beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar.
Hazal Mutlu:
" Hadi bu gün sadece eğlenelim." Diye Nur sevincle atladı konuya.
" Yani olan oldu oturup yas tutmayalım eğlenelim biraz değil mi?" Diye Nur bir daha bana bakarak ısrar etti.
" Doğru söylüyorsun." Diye destekledim Nur'u belkide kardeşim diye bilirdim? Acaba erken mi?
" Bana uyar. Bilirsiniz tam bir eğlence adamıyım." Diye Zeki Nur'a döndü.
"Sinemaya gidelim mi?" Dedim birden.
"Aaa evet çok güzel komedi filmi çıkmış. Ona bakarız." Diye Hayat da konuya dahil oldu.
Şaşırtıcı şekilde Aras ilk kez mızıkçılık yapmadan onaylamıştı.
Yolda giderken aklıma Ayşe teyzenin dedikleri geldi.
Kaçırıldığım için hiç düşünememiştim.
Aslına bakarsan ben bu yolda hiç irerleyememişim. Öğrendiğim tek şey dövüş bir de silah kullanma.Daha aileme neden ölüm layık görüldüğünü, şirketi kim yaktığını, Aras'ın evine saldırıyı yapanları bulamamışdım. Ha birde yarın ki dövüş sınavım.
Acilen bir şey yapmam gerekiyordu.
Ama ilk önce Ayşe teyzenin dediklerinin ne kadar doğru olduğunu bilmek zorundaydım.
"Senin canın bir şeye mi sıkkın abla?" Nur bir anda kulağıma fısıldadı.
" Yok. İyiyim merak etme." Ellini tutarak iyi olduğuma inadırmak istedim Nur'u
" Acaba dinlensemiydin?" Tereddütlü şekilde sordu kendi-kendine.
" Merak etme Nur. Biraz çabuk ayrılırım, eve giderim bu kadar." Nur kafasını dalgın şekilde salladı.
"Hepimizin koltuğunu yan-yana almak istedim ama iki kişilik varmış. Yani iki-iki oturacağız." Diye Zeki elindeki biletleri dağıtmaya başladı.
" Gel bakalım." Aras elimi tutarak biletlerle birlikte salona götürdü beni.
Zeki ile Nur, Mert'le Hayat yan-yana oturmuşlardı. Ama Hayat sürekli telefonda kalmıştı.
Hayat o kadar başka şeylere odaklanıyordu ki yanındakini göremiyordu. Mert'in duygularından bihaber.
Zeki ve Nur'sa bir-birlerinden hoşlandıkları belliydi. Hatta Zeki'nin bakışları daha fazlası olduğunu söylüyordu.
Umarım her kes için iyi olurdu.
Kaldı ki Aras ve bana aramızda garip bir perde var. Sanki ben onun tamamen başka dünyasına aitim. Bütün hayatı başka ben başka. Ama ben onun her şeyini bilmek istiyorum. Her kesten daha yakın olmak istiyorum. Her kesten daha iyi tanımak istiyorum. Ama izin vermiyor.
***
Film gerçekten de çok komikti en azından aklımdaki soruları unutmamı sağlamıştı.
" Sahile inelim mi? Çok güzel kokoreç ustası biliyorum." Nur hevesle teklif etti.
" Kusura bakma yarın sınavım var ve malum yorgunum. Ben eve gideceğim sanırım." Diye Nur'a kusura bakma bakışı attım.
" Doğru söylüyor ben de Hazal'la gideyim." Hayat da bana katıldı.
" Ben de kızları götüreyim." Mert ayaklandı.
" Tamam o zaman siz gidin ben biraz hava alacağım." Nur her kesin bir sorunla kaçacağını anlayıp arkasını döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
AdventureAilemin yok olmasında parmağımın olmasının yükünü atamamışken, kapıma gelen zarflar benim hayatımı yeniden alt-üst etti. Ateşe travmam olmasına rağmen Ateş'e aşık olan kadınım ben. Ben Hazal Mutlu benimle birlikte gerçekleri görmeye hazırmısınız ?