💜💙
Albayın yazdığı mesaja cevap yazmadan çantamı alıp müdür odasına doğru koşmaya başladım.
Kapıyı çalmadan telaşla içeriye girdim."Ne oluyor öğretmen hanım?"
"benim acilen izin gitmem gerek bir kaç günlük izin alsam olur mu?"
Hızlı ve ağlamaklı söylediğim kelimelerden sonra müdür bey ayağa kalktı
"Kızım bir sakin ol ne bu halin geç otur bir su iç ne oldu"
"Vaktim yok benim gitmem gerek bir yakınım yaralanmış"
"Tamam tamam git ama önce bir sakinleş bu şekilde bilemedim pek iyi durmuyorsun sana eşlik etmemi ister misin? Gideceğin yere kadar."
Bu şekilde araba kullana bileceğimi sanmıyordum,başımla Müdür Beyi onayladım.
Hızlı adımlarla arabaya bindik aramızda geçen tek konuşma ise nereye gideceğim di havalimanı dedikten sonra bir daha hiç konuşmadık.
Arabadan "Teşekkürler" diyerek hızla indim ve uçak biletimi almak için beklemeye başladım
…Üç saatlik uçak yolculuğundan sonra sonunda gelmiştim Hakkari'ye wp açıklamasında Hakkari yazıyordu umarım burda askerlik yapıyordur.
Peki şimdi nereye gidecektim?
Telefonumun şarjı bitti hastaneye mi askeriyeye mi gidicem?
İyi de hangi hastane, hangi askeriye bunları düşünmeden yola çıkmıştım bir kere.Askeriye ye gitsem içeriye almazlar dı,
Hastanelere gitsem belki bir ihtimal bulabilirdim.Havalimanı'nın önünde duran taksilerden birine bindim neyse ki kartımda para vardı.
"Nereye abla?"
" Şey ben hastaneye gidicem"
"Tamam ablacım iyi diyorsun ama hangisine 5 tane hastane var."
" en yakındaki hastaneye gidelim önce sonra diyerlerine bakarız."
"hesupanAllah" fısıldar şekilde çıkan sesiyle arabayı çalıştırdı ve yola koyulduk.
Normalde olsa ağzının payını verirdim ama işte şuan önemli olan bu değildi.
…
Üç tane hastane gezdik fakat hiç birinde yoktu son iki tane kalmıştı ya onlarda da yoksa arayıp da soramıyorum. Allah kahretsin tam zamanını buldu şarjı biticek.
"Geldik abla"
Başımı sallayıp beklemesini söyledim ve arabadan hızla indim koşar adımlar la danışmanın yanına ulaştım
"Merhaba iyi günler hasta listesinde Volkan ÖZKARA isimli biri varmı?
"Tabi bakayim hemen ıııı evet o isimde bir hastamız var siz nesi oluyorsunuz?"
Nesi oluyorum ben gerçekten telefonda flörtleşiyoruz şakalaşıyoruz ama gerçekte nesiyim ki ben?
"Hanımefendi?" Diye seslenen danışmanda ki kadının sesiyle kendime geldim.
"Sevgilisiyim nerde olduğunu öğrenebilir miyim?"
" Mağlesef bunu onay almadan söyleyemem"
" Kimden onay alıcaksınız ki?"
"Eğer doğru söylüyorsanız bir kaç dakika bekleyin birini arayıp haber verem lazım"
Sanırım asker olduğu için bilgi vermiyordu.
" Tabi beklerim lütfen kime haber vericekseniz arayın kapıda taksi vardı bende onun ücretini ödeyip hemen geliyorum"
Kadın beni kafasıyla onaylayınca taksinin yanına gittim Ücreti ödeyip geri geldiğinde danışmanın yanında bir adam vardı.
"Merhaba Yakup Güngör kimsiniz"
Yakup Güngör mü telefonda bana haber veren kişi olması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam.
"Yakup Güngör yanlış hatırlamıyorsam bana telefonda mesaj atan kişi siz olmalısınız Anastasia ben"
" Sen o kızsın gel benimle"
Başımla onaylayıp arkasından yürümeye başladık asansöre bindik ve dördüncü kata çıktık bu adam ya çok hızlı yürüyordu ya ben çok yavaş.
Bir koridorun önünde durduk bir kaç asker bir ağlayan kadın ve onun yanında oturan bir adam ve ayakta duran bir kız vardı.
Kim bu kız?
Şuan derdimiz buymuş gibi.Kızın kahverengi gözleri beni buldu kimsin?dercesine bir bakış attı.
Ay götüm.Bizim kız ile bakışmamız bitmeden askerlerden biri heyecanla bağırdı
"KOMUTANIM, KOMUTANIM GÖZLERİNİ AÇIYORR"
Aralarından biri hızla doktoru çağırmaya gitti ben de komutanın yanından ayrılarak camın önüne geçtim ardımdan kadın adam ve o kız.
İçeriye doktor girdikten sonra bir şeyler söyledi biz camın arkasında olduğumuz için bir şey duymadım doktor kontrolleri yaparken Volkan cama doğru baktı ardından yeşil gözleri gözlerime deydi şaşkın bir şekilde bana baktı bende ona.
Doktorun ona bir şeyler söylediği çok belliydi fakat o yeşil gözlerini bir saniye bile gözlerimden ayırmadı.
💙💜
Selammm
Umarım uzun bir bölüm olmuştur.
Büyük çabalar ile yazdım bu bölümü hsusjshBeğeni sayımız çok az okuyanların çoğu beğenmeden geçiyor zor değil sadice bir yere dokunacaksınız ve işte bu kadar basit ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Ara
ChickLitSiz: Dobarlanamıyorummm Siz:Ağâğağağağağağağağ Siz: Resmen vatan hainliği ya nasıl olur aqqqq Ara bunu: Ne oluyor Ara bunu: kimsiniz?