Ayyy Hellllüüüü
💜💙
Geldiğimden beri kimseyle konuşmamıştım ama hepside bana bir şeyler soracak mış gibi bakıyordu.
Volkanın annesi ve babası eve geçmişlerdi bir kaç parça eşya almaya.
Ben ve geldiğinden beri bana değişik bakan o kız ve bir de birkaç asker vardı kapının önünde.
Volkan uyanmıştı ancak test sonuçları çıkana kadar kimseyi almıyorlardı tekrardan içeriye.
Koridorun başından gördüğüm doktor ile hepimiz ayaklandık."Hastanın durumu gayet iyi test sonuçları da başarılı ameliyatta da bizi zorlamadığı için bir kaç izden başka bir şey kalmayacaktır. Hastayı normal odaya alacağız."
Askerlerden "şükürler olsun"
"ben demiştim oğlum Volkan komutan aslan gibidir diye"Gibi konuşmalar gelmeye başladı.
"Peki görebilir miyiz, Yanına girebilir miyiz abimin?" Diye sordu esmer yello-
Abi mi?
Caferrr bir paket sar oğlum bize acilinden.
Kardeşiymiş geldiğimden beri öldürecekmişim gibi baktığım kız bi nevi görümcem mi oluyor şimdi ya
Ama ne yapıyım o da bana öyle bakınca."Evet, oda değişikliği yapıldıktan sonra fazla kalabalık olmayacak şekilde görebilirsiniz"
"Teşekkür ederiz"
"İyi günler dilerim"
Diyerek yanımızdan uzaklaşan doktordan sonra,"Ya dayanamıyorum artık sorucam, kimsin sen, Neden burdasın ve abim neden ilk seni görmek istedi?"
Peşpeşe gelen sorulardan sonra bir anda duraksayıp cevap verdim."Şey biz abinle ar-"
"Sizin abinle sevgili olduğunuz çok belli uzatma nasıl tanıştınız onu de sen bana"
Kelimeleri söylerken heyecanlı heyecanlı konuşuyor ve az önceki bakışlarının yerini tatlı bakışlar alıyordu."Şey telefon dan tanışt-"
"Biliyordum"
Dedi heyecanlı bir ses tonuyla
E ablam ikidir sözümü kesiyorsun ne bildiğini bize de söylesen bari."Neyi?"
"Numarasını mı buldun abimin"
"Evet nerden biliyorsun, düzgünce anlatsana ya"
"Salak mısın nerden bilicem ben yazdım çünkü, beni o gün sinir etmişti bende ordu'daydım numarası yayılsın biraz uğraşsın istedim, bir kaç gün sonra bir kızı anlatmaya başladı bana seni ordan tanıyorum"
What dedin gülüm annaa biz bunun sayesinde mi tanıştık şimdi?
O artık esmer yelloz değil esmer güzeli
Hem ne demişler…
Aklıma gelmedi ama bişey demişlerdir ya."İyi de o zaman niye geldiğimden beri öyle bakıyorsun bana"
"Cano bizde, yani abimiz sonuçta bırakta kıskanalım birazc-"
"Tamam kızlar sohbetinize doyum olmuyor ama artık volkan komutanımın yanına mı gitsek ne dersiniz?" Diye tahminen 1.80 boylarında mavi gözlü sarışın bir asker araya girdi.
Volkan olmasa buna da yavşayabilirdim ama olmazzz. Benim Volkim var.
Volkan normal odaya alınmıştı. Ben ,Volkim'in kardeşi, sarışın bomba asker
Ve iki esmer bomba asker içeriye girdik.Allahım cennete düştüm galiba etrafım taş dolu.
Volkim var benim."Geçmiş olsun komutanım"dedi sarı bomba
"Eyvallah" diye karşılık veren Volkan'ın gözleri bana ve kardeşine takıldı."Gökçe abicim gelsene" diyerek yanına çağırdı. Kardeşini. Ben peki ne olucam?
Aldatmam dedin aldattın…
İsminin gökçe olduğunu öğrendiğim kardeşi hızla Volkanın yanına gitti ve ona sarıldı.
Onlar ayrıldıktan sonra bana bakan Volkan'a bakmaya başladım dayanamayıp daha çok yanına gittim ve bende ona sarıldım.Arkadaki askerlerden 'Ooooooo' ğlama sesleri gelmeye başladı.
Sarışın bomba konuştu "Ooo komutanım hayırlı olsun bize yenge mi yaptın"
Volkan'dan biraz uzaklaştım ve sustum fark ettiyseniz azıcık ucundan utandım arkadaşlar şu askerleri susturabilir miyiz?
"Ne komutanımı Yavuz yaa onları ben yaptım ben her şey benim sayemde bir kere tamam mı?" Diyerek konuşmaya başladı gökçe sarışın bombaya karşı.
İsmi güzelmiş he adamın Yavuz.Yavuz, Gökçe'ye göz ucuyla kaçamak bir bakış atarak tekrardan Volkan'a döndü.
Ne oluyor lan bu lanet hastane odasında?
💙💜
Selmammmmlarrr
Nasıldı?
5 gün olmuş yazmayalı
Ama bu sırada beğeniler artmış
Beğenen ve yorum atan herkeze teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Ara
ChickLitSiz: Dobarlanamıyorummm Siz:Ağâğağağağağağağağ Siz: Resmen vatan hainliği ya nasıl olur aqqqq Ara bunu: Ne oluyor Ara bunu: kimsiniz?