15-Bölüm

2.3K 126 21
                                    

Selammm

💜💙

Volkan dan gözlerimi ayırmazken arkamda bana bakan gözler olduğunu hissettim.
Tabiki de Volkan'ın yeşil gözlerinden gözlerimi ayırmadım.

Doktor kontrol için Volkanın önüne geçince gözlerimiz birbirinden ayrıldı bende o sırada arkamı döndüm.

Tamam şimdi tekrardan Volkan'a dönüyoruz. :)

Geldiğim de bana dik dik bakan kız hâla bana dik dik bakıyordu. Onu umursamadan tekrar Volkan'a döndüğüm sırada doktor odadan çıktı.

"Merak etmeyin her şey şuan iyi görünüyor zaten hayati tehlikeyi atlatmıştı kontrol amaçlı bir kaç test istiyeceğim onun dışında bir şey yok geçmiş olsun."

Bu sözleri duyduktan sonra ben dahil herkez rahatlamış görünüyor du. Pardon herkez değil, tek bir kişi hariç o kız.

Bana neden o şekilde bakıyor anlamıyorum kim lan bu?

"Peki görebilir miyiz kendisini?"
Diye sormuştu annesi olduğunu düşündüğüm kadın

"Aslında birini görmek istedi ismi Anastasia'ya mış burda mı kendisi?"

Şaşırmıştım, "benim" diyebilmiştim onu dememle de zaten annesi sandığım kadın, yanında ki adam ve zaten gözlerini üzerimden hiç çekmemiş olan kız bana döndü.

Doktor bana dönerek
"Tamam, hemşire hanım hanımefendi ile ilgilenin" diyerek yanımızdan uzaklaştı.

Hemşire başıyla gelmemi söylediğin de peşine takıldım ve beni bir odaya götürdü üzerine bir önlük, eldiven ve maske verdi bunları taktıktan sonra Volkan'ın yanına girmiştim. Volkan beni görünce biraz dikleşmeye çalıştı.

"Volkan bey dikişleriniz patlayabilir lütfen hareket etmeyin, hanımefendi olabildiğince kısa kesin hastanın sağlığı açısından ben çıkıyorum bir şey olursa seslenirsiniz."

Diyerek odadan çıktı hemşire.
Ben ise ayakta put kesildim sanki ne yapmalıydım şimdi?

"Volkan" diyebilmiştim sadice.

"Efendim güzelim"

" Çok karktum sana bir şey oldu, bana küstün diye"
Ağlamaklı çıkan sesimden sonra gözlerim yaşlarını akıtmaya başladı. Durduğum yerden kıpırdanıp, Volkan'ın yattığı sedyenin kenarına oturdum.

"Güzelim ağlama lütfen ben sana niye küseyim, Olur mu öyle şey? Hem bak iyiyim de bir şeyim yok nolur ağlama"
Bunları söylerken Bir eliyle elimi tutuyor diğer eliyle ise gözyaşları mı siliyor du.

"Neden bana göreve gidicem diye yazmadın? Bir de hevesini aldın falan filan bir sürü saçma şey yazmışsın salak mısın ne hevesinüç yaşın da falan mıyım ben?

"Özür dilerim güzelim sen yazmayınca bende öyle sandım"

Volkanın üzüldüğünü hissediyordum onu üzmek değil di ki amacım konuyu değiştirdim hiç bir şey yokmuş gibi.

" Her neyse, bak ben sana kaçtım."

Volkan gülmeye başladı

" Ne gülüyorsun sen demedin mi bana kaç sarma sarmazsın diye bende kaçtım geldim."

"Ben bana kaçıp gelmeni farklı yorumladım ama"

"Allah Allah nasıl yorumladı acaba paşamız bize de söylesin."

"Beni seviyorsunuz diye yorumladım sultanım"

Dediği şey ile şok olmuştum gerçekten seviyordum galiba normal anlamda bir sevgi olması imkansızdı bu biraz aşk gibiydi.

"Bende öyle yorumladım"

Volkan sırıtmaya başladı. Neden sırıtıyor ya- ana- ben onu dışımdan mı dedim?

Yer yarıla bilir mi içine girmem gerek de.

" Hanımefendi daha fazla durmamanız hasta sağlığı için önemli lütfen bir an önce bitirin"

Diye içeriye giren hemşire uyarıda bulundu.
Aslında fena da olmadı kızarmadan kurtardı beni.

"Tamam çıkıyorum hemen"

Allahım sabır Volkan hâla sırıtıyor.
Çarpıcam bir tane ağzına kıyamıyorum

" Iıı şey Ben çıkıyım o zaman"

"Eee çık o zaman" diyerek sırıtmaya devam ederken ben ayağa kalktım ve kapıdan çıktım.

Dışarı da ki gözler bu sefer askerler de olmak üzere bendeydi.

Sessizce boş olan bir yere oturdum ve sustum.

Korkuyorum aq hepsi yiyecekmiş gibi bakıyor. Özellikle de o esmer yelloz.

💙💜
Selammm
Nasıldı
Volki artık iyi olsa  da texting e dönsek

Bir de bazı yerlerde Volkan yazıcağıma Fatih yazmışım düzelttim ama eğer gözümden kaçan bir yer varsa kusurabakmayın.



Beni AraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin