Ben tekim ve hepinize yeterim…
…
"Haaaovvvvwww la aile var aileee! kusam mı şimdi buraya? sizi iğrenç pis bulanıklar"
Kulaklarımızda çınlayan sesle durmuştuk. İkimizde dudaklarımızı birbirinden ayırırken gelen sese doğru baktığımızda bir bana, bir Volkan'a tiksinen bakışlarını atan Emrah ile göz göze geldim.
"Püğğğğ" yaşlı teyzeler gibi tükürmeye başlayan Emrah, ellerini beline koyarak konuşmaya başladı.
"Püüğğğ sizi edepsizler! Aile var aile namussuzlar kitapsızlar sizi, ar edep namus kalmamış bu anam bu nesilde!"
Emrah konuşmasına devam ederken gözlerimle tekrar Volkan'a baktım.
O ise hâlâ Emrah'a anlamsız bakışlar atıyordu. Emrah sözlerini bitirdiğinde ise bana dönerek konuşmaya başladı."Anastasia bu mahalle teyzesi kılıklı herif kim ve ne diyor?"
" O şey Emr-"
"Ay Allah'ım, İnsene kız adamın kucağından! Hem dudaklarına hem kucağına kertenkele gibi yapışmışsın"
Ben Volkan'ın kucağından inmek için hareketlendiğim de Emrah susmuyordu.
" arsız seni iki dakika boş bırakmaya gelmiyor hani ne oldu Volkan aşkına? Kim bu andaval?"
Son kelimeden sonra Volkan ayaklandı ve emrahın üzerine doğru atılarak yüzüne yumruk attı.
"Ne diyorsun lan sen! Kimsin it"
Volkanın dediklerinden sonra bir tanede Emrah çaktı bakmayın siz birinci yumruk boşluğuna gelmişti ondan öyle oldu yoksa bizim kardomuzda boş adam değildi-
Lan bunlar birbirini dövüyor bı saniye."Ya dursanıza ne yapıyorsunuz siz!"
Volkanın iki eli emrahın yakasını tutuyor, emrahın ise bir eli yakasında diğer eli havada kalmıştı dediğimden sonra bana dönerek aynı anda.
"Ne var!"
"Ne var!"
"Ebenizin a- tövbe ya ne yapıyorsunuz ayrılsanıza!"
Diyerek ikisinin de arasına girerek birini sağıma değerini soluma aldıktan sonra ortamda bir sesizlik oldu.
"Kim bu?"
Sesizliği ilk bozan Volkan olmuştu.
"Asıl sen kimsin lan ne emcüklüyordun kızı?"
Bu sefer araya ben girmiştim
"Emcüklemek ne lan davar!"
"Kusurabakma da gelmesen neler olurdu acaba?"
"Emrahcım gelmesen güzel şeyler olucaktı her şeyi bok ettin."
"Cık cık cık sen de hiç utanma da kalmamış"
"Bana bak Emrah açtırma benim ağz-"
" Bölüyorum ama Emrah diye bahsettiğin bu mu"
"Evet volkan bu"
"Volkan mı?"
"Evet Emrah bu volkan"
" Kız baştan söylesene. Yakışıklı çocukmuş he."
"Eyvallah"
Volkanın bir şey olmamış gibi eyvallah çekmesi peki?
"Yani yumruk yumruğa girmeden önce insan gibi konuşsaydınız söylerdim emrahcım"
"Ama anastasiacım ilk o vurdu ne yapsaydım. Asker ya galiba dağdan inip gelmiş buraya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Ara
Chick-LitSiz: Dobarlanamıyorummm Siz:Ağâğağağağağağağağ Siz: Resmen vatan hainliği ya nasıl olur aqqqq Ara bunu: Ne oluyor Ara bunu: kimsiniz?