Aşk eski bir yalan…
🖤
Hastane kapısının önünde yanlız tek başıma üç çocukla ortada kalmış gibi bekliyorum saatlerdir ya!
Tim de ki askerler askeriyeye, Volkanın annesi babası eve, Gökçe de bize yiyecek bir şeyler almaya gitti ama yarım saat olmasına rağmen hâlâ gelmedi.
Pis yalancı.
"Güzelimmm"
Gelen sesten tarafa baktığım da ayakta bana bakan Volkanı gördüm.
"Volkan niye kalktın, bir yerin mi ağrıyor ay dur doktoru çağırayım. Dokt-"
Dudaklarıma kapanan el ile sustum.
Volkan'a döndüğümde eli ile ağzımı kapatıyordu.
Of be Volki elinle değil dudaklarınla susdurmalısın beni. Neyse onu da başka bir zaman yaparız artık."Bir şeyin yok güzelim sakin ol."
" Ee noldu o zaman kalktın yataktan hastasın sen hasta git yat bak dikişlerine falan bir şey olur."
" Yatakta yatmak iyi güzel hoş da seni görmek daha iyi. Sen burdasın, buraya kadar gelmişsin hem de benim için. Sen hemen yanımdayken benim orda kalmam aptallık gibi geliyor ve dikişlerimin patlaması seni bir dakika bile olsa görebileceksem değer."
Osmanım senin dilin ne der? Aşık olwak!
"Tamam gel bende gelirim seninle."
" O zaman tamam güzelim."
Volkanın koluna girerek kapıdan içeriye girdik. Volkanın yatağa yatmasına yardım ettikten sonra yatağın yanında ki koltuğa geçecek ken Kolumdan tuttu ve beni çekerek yatağa oturttu.
"Sende gelsen olmaz mı? Birlikte yatarız."
"Dikişlerin patlar hem nasıl sığacağız tek kişilik yatak"
"Niye sığmayalım çok mu kilolusun?"
" Kafanı kırarım senin Volkan."
"Ama önce denememiz lazım sen kesin kilolu sun sığamayız."
"Beni gaza getirmeye çalışma yemezler ben 52 kiloyum ve gayet de fitim"
" Görmeden inanmam"
Diyerek beni daha çok çekerek kafamı göğsüne yatırdı."Volkan bıraksana dikişlerine bir şey olucak"
"Kıpırdanmaya devam edersen olucak"
Demesinden sonra kıpırdanmayı bırakıp Volkan'a daha çok yaklaşarak göğsünde yerimi aldım.
"Heh şöyle çok güzel oldu."
Dedi keyifli bir şekilde. Bende ufak bir kıkırtıdan sonra kafamı kaldırıp boynuna küçük bir öpücük kondurdum.
Volkan daha da keyifli çıkan bir sesle;
"Heh bak böyle çok çok daha iyi oldu."*Bu şekilde düşünebilirsiniz*
…
Kısa bir bölümdü farkındayım ama sınavıma çok az kaldı ve onun için çalışmam gerekiyor vakit buldukça bölüm atıyorum
Okuyan ve beğenen herkeze teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Ara
ChickLitSiz: Dobarlanamıyorummm Siz:Ağâğağağağağağağağ Siz: Resmen vatan hainliği ya nasıl olur aqqqq Ara bunu: Ne oluyor Ara bunu: kimsiniz?