Selammm
:)
Gözleri...
Gözlerine bakarken çok şey hissediyorum, çok şey görüyorum,çok şey söylüyor bana ama ben bunları dile getiremiyorum.
Evimdeyiz, odamdayız yatağımdayız...
Birlikteyiz...
Birbirimizin'iz...
Aradan kaç saat geçmişti bilmiyorum hâlâ yanyanayız, çıplak bedenlerimiz arasında sadice ince bir çarsaf vardı.
"Güzelimm"
"Hı"
Hı mı? Hı mı gerçekten öküzsün kızım
"Seni seviyorum"
Bunu kaç kere söylemişti sanırım bin kere :)
"Bende seni seviyorum sevgili-"
"ANASTASİAAA GELDİK BİZ NERDESİNN"
"Sıçmışko"
Volkan yatakta hafifçe doğrularak bana ne olduğunu sorar gözlerle bakıyordu.
"Volkan kalk annemler geldi ne yapicaz?"
"Tamam sakin ol, yani ne yapabiliriz ki hem beni tanıştırırsın olmaz mı?"
Mal mı bu?
Galiba."Volkan çok haklısın öyle yapalım hatta onlar gelsin buraya ikimizde çıplağız ne olabilir ki yani seviştik alt tarafı dimi öyle söyleriz babam da sıçar ağzına nasıl fikir"
"Berbat Anastasia ne yapacağız?"
Hızlıca gözümü volkandan ayırıp etrafa bakınmaya başlamıştım.
"Pencere!"
"Ne?"
Vücudumun çıplak olmasını önemsemeden yataktan hızlıca kalktım.
Volkanın yerdeki kıyafetlerini yatağa hızlıca bıraktım ve kapının arkasına geçip kapıyı kilitledim. Annemle babamın kapıyı açmasını ve bizi basmasını istemeyiz sonuçta."Anastasia ne yapıcaz?"
Arkamı döndüğümde üzerini giymiş pantolonunun kemerini takıyordu.
Evet evet benim az önce çıkarttığım kemer."Seni bu odadan sadice pencereye çıkarabilirim, inebilirsin deme burdan?"
Volkan göz ucuyla aşağıya baktı.
"İnerim, inerim inmesine de..."
"De si ne volka-"
"Anastasia iyimisin?" Annemin sesiyle cümlem yarıda kalmıştı.
"İyiyim anne bonyo yaptım üzerimi giyiyorum."
"Tamam"
Annemden gelen onaylama cümlesiyle tekrardan volkana döndüm."Güzelim bu şekilde içime sinmiyor yani şimdi böyle bu halde seni bırakıp gitmek"
Hay sıçim senin içine gitsene artık be adam!
"Sevgilim benimde içime sinmiyor ama böyle olmalı şuan karşılarına bu şekilde çıkamayız"
Volkan sessizce dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Aşağıya inince mesaj at. Dikkatli ol!"
Kafasını salladı, ardından pencereden etrafa bakındı hava çoktan kararmıştı kimsenin olmadığına kanaat getirince koca vücuduyla pencereden çıkmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Ara
ChickLitSiz: Dobarlanamıyorummm Siz:Ağâğağağağağağağağ Siz: Resmen vatan hainliği ya nasıl olur aqqqq Ara bunu: Ne oluyor Ara bunu: kimsiniz?