22.Bölüm

1.6K 88 11
                                    

Biraz cilve aşkın biberi tuzu…

🖤🖤

"smile bitch"

"Kanka gözünün yağını yiyim nolur bırak yaa"

"Artık çok geç Emrahcımmm"

Uzatarak söylediğim isminden sonra cama doğru dönerek elime aldığım oyun konsolunu camdana aşağıya attım
İlk önce "HAYYYIIRRRRRR" diye bir böğürme- pardon bağırma sesi ve ardından Emrahın çırpınışları. *boşa çırpınışları.

Çırpınırken bağlı olduğu sandalyeyle birlikte yere düştü salak.
Evet onu sandalyeye bağlamıştım yoksa hayvan gibi adamı nasıl durdurayım canım kaslı arkadaşım.

"Kanka nolur affet ya çöz beni diğer eşyaları da atma ne olur affettt"

"Bizim töremizde hainler affedilmez EMRAH !"

Diyerek elimi torbanın içine attım emrahın en en en sevdiği kalpli eşortmanı geldi elime
Emrah'a göstererek sırıttım.
Emrahın gözleri fal taşı gibi açılmıştı, kafasına sağa sola sallamaya başladı.
Sırıtışımı büyütürken bir anda kulaklarımı sağır edecek bir ses duydum.
"İİİİİİİİMMMMMMMDAAAAAAAAATTTTTT"

"Tamam tamam sus Emrah atmıyorum sakin ol sakin ol"

Diyerek donunu yere bıraktım ve ellerimi havaya kaldırdım.

"Çöz lan beniiii" diyen Emrah'a yaklaştım ipleri çözmek için arkaya geçtiğimde koltuğun üzerinde duran bez parçasını hemen emrahın ağzına doladım ve sıkıca bağlamaya başladım. Şok olan Emrah ilk tepki vermedikten sonra gene çırpınmaya başladı. Salak gene yere düştü.
Sandalyeyi zor uğraşlarla gene kaldırdıktan sonra konuştum.

"Kimseyi hafif sanma asko eee ispikçi pislik kulağım sağır oldu be hak ettin sen' bunu diyerek tekrardan camın önüne geçtim elime donu aldığım gibi aşağıya attım…

Emrahın tüm değer verdiği eşyaları aşağıya attıktan sonra onu içerde bırakıp 'lan ben ne olucam' adlı hiç bir  bağırışlarışına  kulak vermeden merdivenlerden inmeye başladım.

"Eee sonunda be kızım ne çok eşya attın be, yanlız oyun konsolu sizlere ömür. Kırıldı tutamadım."

"Ammannn boşver be Caner giden oyun konsolu olsun  ben yenisini alırım kankama asıl önemli olan kalpli şortu tuttun mu onu?"

"Tuttum tuttum ya kızım sizin şu uyumunuza bayılıyorum he"

"Bende cano bende. Bu evin anahtarı hâla bağlı-"

"La çözmedin mi çocuğu?"

"Bi sözümü kesme de dinle! Aynen çözeyim o da beni limelere ayırsın dimi"

"Abim nasıl korkmuştur be malı kıymetli onun"

" Valla eşyalarını atarken hem korktu hem ağladı. Neyse ben gittikten 5 dakika sonra  falan git çöz abini eşyaları da ver."

" Tamam Anastasia da şey"

"Ney?"

"Bak kızım ben dayak yemem dimi çünkü her haltı sen yiyorsun bu it hep beni dövüyor"

"Olmaz olmaz korkma"

" Yalancı"

Canerin dediğine göz devirerek evime doğru yürümeye başladım.
Bir alt sokaktaydı zaten evim keşke daha uzak olsaydı ya. Emrah Caneri dövdükten sonra evimi basmaz inşallah.

-Volkiii-

Volkiii: Aldın mı intikamını cadı

Siz: Tabi ki de aldım dedim ki Töre namıss intigam dedim attım eşyalarını iyi yapmış mıyım?

Volkiii: iyi yapmışsın afferin sana

Siz: :))))

Volkiii: ne yapıyorsun peki şuan

Siz: hiççç

Volkiii: nasıl bir hiççç bakalım o

Siz: Duşa giricem deee

Volkiii: :))))

Volkiii: bir boydan foto gelir mi?

Siz: piç gülüşü

Siz: + sapıklık

Volkiii: şaka yaptım be güzelim

Siz: cezalısın sen sus pis sapık

Volkiii: tamam sustum :(

Siz: al bu da cezan

Volkiii:ne cezası?

Volkiii: Anastasia?  -20.24-

Siz: -20.26-

Siz: duşa değilde küvete girme kararı aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: duşa değilde küvete girme kararı aldım.

Volkiii: snsnosikom

Siz: Terbiyesiz neyse canım ben gidiyim bay bayy
* Görüldü*

👀

Selamm

Nasıldı?

Bir tık volkana acıdık ama olsun.


Beni AraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin