Herkese Merahaba 19 bölüme kadar beraber çok yol katetik. Gerçekten artık hepiniz ile kocam bir aileyiz. Bu bölümde de bize güzel bir okuma zevki vereceğine inanıyorum. Herkese iyi okumalar <3
*************************************
Evin'den 💜✨️
Cok sıkılmıştım. Boran hala o kadının masasında bir şeyler konuşuyordu. Başım hala dönüyordu. İçtiğim içeceğin eskisi hala üzerimde vardı.
Daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım."Nereye yenge " dedi zumra
"Ne konuşuyorlar çok merak ettim.Yanlarina gideceğim " dedim .
Zümra ' nin yuzunde sasirma ifadesi belirdi ." Biraz dan gelir abim yenge hiç gitme istersen " dedi .
" Niye gitmeyeyim ki" dedim .
" Yoksa sen abimi kıskandın mı?" Dedi . Gülümseyerek
Bu kurduğu cümle ile sinirlenmistim .Ben neden Boran 'ni kiskaniyim ki o benim her şeyime karışıyor sıra bendeydi artık.
Onların oturdugu masaya doğru yürüdüm. Hafif başım donsede buna hiç aldırış etmeden sandalyi çekip yanlarına oturdum .Boran 'nin gözleri gözlerimle buluşunca şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
" Ee ne konuşuyorsunuz bu kadar uzun uzun" dedim .
Duygu hafif gülerek " Sanada merhaba evincim .Bak yine görüştük senle " dedi .
" sizde merhaba bu kadar tesadüf beni de şaşırtı " dedim .
Boran hala bana bakıyordu. Onların yanına gelmemden rahatsız olduğu belli oluyordu.
"Evin sen masaya geç ben geliyorum " dedi .
" Duygu , size böyle diyebilirim değil mi?" Dedim .
" Tabi " dedi tebessüm ederek.
" Siz neden bizim masaya gelmiyor sunuz hem burda tek başınıza yemek yememiş olursunuz. Boranla eski günleriniz yadedersiniz " dedim.
Boran öylece durmuş bana bakıyordu. Sinirlendiğini biliyordum .Yumruğunu sıkıyordu. Soran gözler ile bana bakıyordu. Ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu.
"Evin sen masaya geç ben geliyorum " dedi .tekrarlayarak.
Duygu" Aslinda çok isterim. Ama bir kaç arkadaşımı bekliyorum " dedi .
" Himm anldim o zman size iyi konuşmalar " deyip arkamı döndüm. Arkadan bana baktıklarını bilmiyordum .Gülümseyerek sahim.ve zumara 'nin yanlarına oturdum .
" Yenge gidip ne dedin " dedi zumra
" Hiç bir şey " dedim .
" Emin misin ?Abim suan sinirle buraya bakiyor " dedi .
Başımı çevirdiğim de boran sinirle bana bakıyordu.
Başımı sağlayarak gülümsedim. O ne yapıyorsa bende ona yapıyordum. Artık kim ne yapıyorsa bende yapacağım artık benim için geçerli tek bir kuraldı.
Yemeğimi yemeye başladım. Sahim ve zumar ise kendi aralarında sessizce bir şeyler konuşuyordu.
Yaklaşık bi 10 dakika sonra boran yanimza gelip oturdu.
Sahim " yenge yavaş boğulacaksın " dedi .
Sinirden yemeği o kadar hızlı yedigimi sonradan fark ettim .Neden sinirlendigimi de bilmiyordum .
Boran " İştahı açıldı ye Evin yemeğini ye sen " dedi sinirle başını sağlayarak
" aaa geldin mi ya sen , ben daha çok konuşacağınız şeyler olduğunu zannediyordum " dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Aşk
Ficção GeralDoğuda aşiret kızı olan bir kız kendi kaderini kendi yazabilir mi? ************ Bir aşiretin ilk kiz torunu diye seviliyorsunuz ansızın çok sevdiğiniz tarafından hiç tanımadığınız biri ile evlendiriliyorsunuz . Ama aklınızdakiler...