11.Bölum

218 50 8
                                    

Herkse merhaba bu bölümde sizin de evin in duygularını beraber yaşayacağınız bir bölüm olacak.

Herkese iyi okumalar <3

Bu güzel şarkıyı dinlemeyi unutmayin <3

**************************************

Gözlerimi açtığımda tahminen saat 6 yada 5.30 olmalıydı. Hava daha yeni aydınlanıyor du .

Tüm gece aynı tarafta yatigim için kolum agriyordu .Diğer tarafa döndüğümde boran bana bakarak uyumustu .

Uyurken bile yüzü sertti.yataktan doğrulup kalktım odanın camını açtım.

Dışarıdaki soğuk ve temiz hava tenime buluştuğu da üşüdüm.

Temiz havayı içime çektim.

Dolaptan bir elbise alıp banyo ya gittim.elimi yüzümü yıkadım. Elbiseyi de giydim .

Banyodan ciktim .Boran uyanmıştı. Ve gömleğini giyirdu. Beni baştan aşağıya suzuyor bir yandan da gömleğinin son bir kaç tane kalmış düğmesini ilikliyordu.

Ona aldiris etmeden yatağı düzeltmek ile ilgileniyordum. Bana bir şey söylemek istiyordu.Ama bir türlü söyleyemiyordu.

Yatağı düzeltip telefonumu elime aldım. Kimseden mesaj falan yoktu. Telefonu geri yerine bırakıp aşağıya inmeye karar verdim .

Kapıyı açtığımda boran durmuş bana bakıyordu..Ona son defa baktıktan sonra aşağıya indim . Kimse uyanmamisti.

Kolumdaki saate baktığımda saat 6.45 geçiyordu. Öylece avluda durup derin derin nefes alıp verdim

Her nefes alış verisimde hayata bir umut olduğunu algılıyordum. Bu bana güç veriyordu .Bana güç veren kimse yoktu çünkü hayata insanlar bana güç vermekten çok acı veriyordu.

Bunları aşacagim bunu biliyorum hersey rağmen bunu başaracağımi biliyorum.

Avluda öylece duruyordum .Azad koşarak yanıma geldi .Bana gülümseyerek bakiyordu. Bakışlarında hayranlık vardı.

" Anne sende mi erken uyandın " dedi o tatlı sesi ile .

Onun boyuna gelecek şekilde çömelerek . Saçlarını okşayarak

" evt bende erken uyandım. Annen nerde peki senin " dedim

" Annem bana kahvaltı hazırlıyor. Biliyor musun ? Benim özel kahvaltım var .Onu yiyince babam gibi kaslarım olacak ." Dedi .bunu söylerken de o kadar umutlu bakiyirdu ki .

Tebesum ederek " Ya ne güzel Senin kasilarini merak ettim şimdi göster bakalım. " Dedim.

Tişört unu sıyrılarak yumruğunu sıkıp " Bak işte " dedi

Gülümseyerek " wowow ne kadar güçlü kasin var" dedim .Buna çok mutlu olan Azad kahkaha atmaya başladı.

Bize yaklaşan zilani görünce ayağa kalktım. Tebessüm ederek yanimza yaklaşıti.

" günaydın " dedi

" Günaydın " diye karşılık verdim .

Azad annesine bakarak " Anne bak kaslarım a aynı babaminki gibi " dedi .

Zilan buna üzülmüştü .oğlunun gercek babasının bilmemsi onu üzüyordu .Sevdiği adami belkide anımsadı .Bilmiyorum ama zilanin içinde olan acıyı tahmin bile edemiyorum.

Kara AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin