22.Bölüm(ZÜMRA)

177 16 54
                                    

Bu guzel şarkıyı dinlemeyi unutmayin ♡

Herkese selam çok istenen bölüme sonu da kavuşuyorsunuz.Aslinda bu bölümü 2 hafta sonra yazacaktım. Okuyucularimin bölüm beklediğini bilmek bana rahat vermedi .Hemen bir bölüm yazmalıyım dedim .Haftaya bölüm gelmeyecek kısa bir tatile çıkacağım. Ama tatilden sonra yeni bölümler siz guzel insanlar ile olacak .O zamana kadar kendinize iyi bakın. ( Bu bölümün sonu sizi ağlatabilir) .Ve bol bol yorum yazmayı ve oylmayi unutmayın. ♥︎♥︎♥︎

Herekse iyi okumalar <3

.

.

.

.

.

★☆☆☆☆☆☆★☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆★☆

Yazar'dan 💗✨️

Boran elindeki silahı beline koyduğu gibi konaktan çıkmıştı.

Aşiretin diğer üyeleri ve kendi adamları ile Erbanî asiretinin konağına doğru yola koyuldular.

Konağın önüne geldiklerinde arabadan ilk Boran indi .

Belindeki silahı hava kaldirdi bir kaç el ateş etti .Ardından arabadan inenen adamları ellerindeki son model silahlar ile etrafi silah sesleri ile doldurdular.

Erbanî asiretinin konagin kapısı açıldı.

Tüm Mardin halkı olacak felaketi evlerinde izliyorlardi .

Konağın hizmetçisi telaşla konağın önünde duran eli silahlı adamlara baktı.

Erbanî asireti ve boranoglu aşiretiinin geçmişten bu yana aralarında husumet vardı. Bu husumet bir kaç yıl sesizmış gibi görünüyordu .Şimdi bu olanlar ile birlikte sesizlesmek bir yana dursun kimse huzur bulmayacakti.

Hizmetçisi koşarak içeri girdi .Konağın kapısını Boran sert bir şekilde itip içeri girdi .

Tüm Erbanî asiretinin üyeleri avluda öylece borana bakıyorlardi.

Kendileri de en az Boran kadar merakliydi .

Çünkü onlarda bu olanlarda bihaberdi.

Erbani asiretinin Ağası Turan ağa" Sen kimsin oluyorsun da benim kapımın önünde silah sıkıp benin eve girersin " dedi (Kürtce )

Boran " Turan ağa senin ve ailenin eceli olmaya geldim ." Dedi .

Turan ağa " Boran ahhh Boran ecelin benim " dedi.

Boran sinirle nefes alıp verdi.

Boran " Zümra nerde " dedi .bağırarak.

Turan Ağa " Kız kardeşin zümra ne diye burada ararasin" dedi .

Boran" Senin piç oglun kiz kardeşimi kaçırmış " dedi .

Turan ağa " Hangi oğlum " dedi .

Boran " Adil köpeği. Kiz kardeşimi sağ salim teslim edin .Ha yok vermeseniz bu konaktaki herkes ölü olacak .Bana bak Turan ağa vereceksiniz verdikten sonra da oğlun adili ölü bil .Tüm Mardini araratirdim .Yoklar Allah hak şahidim hepinizin eceli olurum .Akşam 8 kadar vaktiniz var .Buldunuz buldunuz eger biz bulursak oğlunu öldü bil ağa " dedi .

Turan ağa bu duydukları karşısında boğazında bir düğüm hisseti .Düşman olduğu aşiretin kızını kacirmisti oğlu. Sonuç ne olursa olsun bunu sonucu öldümdu.

Kara AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin