**************************************
Sorduğu soru karşısında ne diyeceğimi yada nasıl tepki vereceğimi bilemiyorum. Ona dönerek "Beni nerde nasıl gördüğün umurumda değil nasıl olsa bu seninle evleneceğim gerçeğini değiştirmez " dedim .
Arabadan inip serçe arabanın kapısını kapatıp konağın kapısını çalmadan açıldı. Arkamdan geldiğini biliyordum . Hızlı adımlar ile direk yukarı çıkıyordum. Odama gidip sadece dinlenmek istiyordum . Odama varmistim.
O kasvetli ortamlardan biraz olsa bile uzak durmak bana iyi gelecekti. Akşam hem isteme hem de yuzuk takılacakti .
Telefonum da alarim kurarak uyudum 2 saatlik uyku bana iyi gelecekti. Allah bilir ona böyle cevap verdiğim için bana daha neler diyecekti. Ya da neler yapacaktı. Uyandığımda saat 17 .34 geçiyordu. Hemen kalktım hazırlanmam gerekiyordu .
Kalktığımda odamdaki masasının üzerinde tepside yemek vardı.Annem bırakmış olmalıydı. Hızlıca yemeği yedim . Sandalyenin üzerinde annemin bıraktığı elbiseye baktım.
Elbise gök mavisi renginde , V yakalı saten bir elbiseydi. Hemen kalkıp giydim . Hafif bir makyaj ve saçlarımı düzleştirip indim . Kimse ortalıkta görünmüyordu .
Mutfağa gittiğimde annem son hazırlıkları kontrol ediyordu. Yengelerim de dalgın bir şekilde mutfak masasına oturmuş düşüncelere dalmıştilar sessizce yanlarına oturdum .
kimsenin mutlu olacağı bir zman değildi. Hepimiz ne kadar giyinsekte içimizdeki mutsuzluk dışımızda görülüyor.
Annem beni fark edince hemen yanıma gelip beni öptü.
Ona tebessüm ederek karşılık verdim.yengem feride hala odasında olmalıydı. Zatem oğlunun ölüm kararı verilirken bu halde bide isteme merasimine katılmasını beklemiyorduk.
Bir anne için hayatının en kötü hislerini yaşıyordu. Annem aşağıya indi .Evdeki çalışanlara bir kaç şey daha söyledikten sonra yanıma gelip oturdu. Sesiz bir şekilde bekliyorduk .
*********
1 saat sonraKorna sesi ile aşağıya indik. 2 gün içerisinde iki defa istme oluyordu . Yine Bekir amaca ve halime teyze girdi içeri onların elini öpüptum .onlar dedemle selamlasiyordu.Ardindan zumra ve boran geldi .
Zumra ile sarıldık. Boran karşıma gelip bana bu sefer hiç bakmayarak Elindeki bir demet papatya 'yi bana uzatıp içeri girdi. Bunu nasıl tahmin etmişti saskindim .Çünkü en sevdiğim çiçektir papatya dun ise gul getirmişti. Elimdeki papatya bakiyordum Annem kolumu dokunarak "hadi kızım mutfağa kahve yapmaya " dedi
Mutfağa geçip kahveleri yaptım sonra evin çalışanı dilan ile kahveleri dağıtık. O büyüklere verirken ben ise sadece boranin kahvesini veriyordum.
kahvesini sehpaya koyduktan sonra yanında oturdum . Annem sürekli kas göz işareti ile bana yardımcı oluyordu . Boranin babasi Bekir amaca söze girerek "sebebi ziyaretimiz belli Allahin emri peygamberin kabli ile kızınız Evini oğlumuz Boran a istiyoruz".dedi .
O an içimdeki fırtına yine alevleniyordu .Gözlerim dolmuştu ben gerçekten kimseyle evlenmeye hazir değildim.
Dedem tebessüm ederek "Benim biricik kizimi önce Allaha sonra sana ve oğluna emanet ediyorum" dedi . Herkes birden ayağa kalkıp alkışlamaya başladılar o an ellerim titriyordu .
Ayakta zar zor duruyordum.
Dedem yanımıza gelip yüzüğü bana taktı. Bekir amca da Boran a taktı sonra Dedem kırmızı kurdelyi kesti .Alkışlar devam ediyordu . Her şey bir anda olup bitmisti. Elime bakan Boran titrediğimi fark ediyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Aşk
General FictionDoğuda aşiret kızı olan bir kız kendi kaderini kendi yazabilir mi? ************ Bir aşiretin ilk kiz torunu diye seviliyorsunuz ansızın çok sevdiğiniz tarafından hiç tanımadığınız biri ile evlendiriliyorsunuz . Ama aklınızdakiler...