BAKICILIK

648 42 9
                                    

Hayat şartlarım ve olanaklar hiç iyi değildi.Her zaman bir sorun çıkardı çünkü ben bir belaydım.

Sabahın erken saatlerinde kalkmış ve Yiğit'in uyumasını izliyordum.Vicdansız çok güzel uyuyordu.

"Hmm."dedi ve kafasını yattığı yerden yana çevirdi.Sanki en güzel uykusuydu bu.O kadar masum görünüyordu ki vicdanen duygusal biri sanılabilirdi.

Ama sinirlendiği zaman bir yanardağ gibi patlar ve aslan gibi kükrerdi.

"Ne güzelsin."dedi gözlerini açmadan.Rüya mı görüyordu acaba.

Saçlarıyla oynamaya başladım.Uzun değildi ama yeni de kesilmemişti.Siyah'a kaçık kumral saçları vardı.

"Harikasın."ne diyordu bu be.Salak herif.

"Seni seviyorum."bana söyledi zannettim.

"İlayda."ağzına vurdum.Bilerek yapmadım ve anında utançla gözlerimi kapattım.

"Irmak?"dedi sorarcasına.Sinirlenmiştim.İlayda'da kimdi şimdi.

"Kusura bakma."dedim gözlerimi açarak.

"İlayda kim?"dedim kendimi tutamayarak.

"Hey şakaydı, saçlarımla oynaman hoşuma gitti güzelim."dedi kirpiklerini kırpıştırarak.

"Öldürürüm."dedim sinirle.Şaşkınlıkla bana bakıyordu.

"Kimi?"dedi merakla.

"Benden başkasını seversen seni öldürürüm."dedim anlık kafa karışıklığı ile.Şimdi hapı yutmuştum.

"Senden başka yok güzelim."dedi ve ayağa kalktı.Bende utançla yerimde duramayarak yerden kalktım.

"Sen-"

"Ben içeri gireyim."dedim ve kapıya vurdum.Acele ile kapıyı açan Mercan'dı.Merak etmiş olmalıydı.

"Komutanım?"

"Çekil."

"Yiğit komutanım?"dedi arkamdan.

"Geçeyim Mercan."karşılık verdi.

Hemen koltuğa oturdum ve kafamı arkaya yasladım.
Hata mı yapıyordum yoksa fazla mı takıyordum.

Benimle konuşmadan bir odaya girdi ve çıkmadı.Yine ben bozmuştum sanırım.

Sonrasında koltuğun üzerinde yine uykuya daldım.
__________________
"Bugün bu adamı ya ben ya ben öldürücem."diyordu Ali sabahtan beri.

Yiğit'in odadan çıktığını görmemiştim zaten.

"Evet çocuklar,siz bahçede durun isterseniz."dedi Sharon.

Sanırım sizi köpeği gibi görüyor.

İç ses,zamanlama hiç iyi değil.Sus, lütfen.

"Dedektif kendine yeni oyuncaklar bul biz gidiyoruz."dedi Uraz sinirle.Uraz sakin ol lütfen.Başımıza bela alıcaz.

Adamı yer bu Uraz.

Sus iç ses sus.

"Hava alın diye söyledim,yoksa sizi eve tıkmak istemem yani."bu seferde sokak köpeği muamelesi yapıyordu.

"Ben bunu döverim."dedi Efnan sessizce.Haklılardı.

Odadan Yiğit'in çıkması beni heyecanlandırmıştı.Uykusundan uyanmış olmalı ki çok tatlı gözüküyordu.

"Selam."dedi ve tüm tim selam durdu.Bize şaşkınca bakıyordu Yiğit.

"Emeredin komutanım."dedi tim hepbir ağızdan.

AKÇA seri ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin