ÖLÜMÜN HABERCİSİ

515 33 4
                                    


bölümde geçen büyüler gerçek değildir,
kafadan uydurma😅

Sersecius'dan;(gizemli kız)

"Avsemyi samaydu kentlaxi."bir türlü tutturamadığım bir büyü vardı.

"Sersecius zorlama."dedi Unre.Canım abim herşeye musallat olmak zorunda zaten.Pislik.

"Kes sesini Unre,bu benim işim."dedim sinirle.

"Abi diceksin Sersecius."her zamanki tavrıyla konuştu beyfendi.

"Bak dedim şuan."dedim ve işimi yapmaya devam ettim.

Birkaç dakika sonra mağaranın kapısına atılan sis bombasıyla ne yapacağımı şaşırmıştım.

Hemen abimi bulup beraber silahlarımızı kuşandık.

"Sersecius?"dedi nefes nefese sorar gibi.

"Bilmiyorum abi, şuan da sinyallerim kapalı."dedim üzüntüyle.

İçeri giren herkesi yere yığıyorduk.Teröristler bunlar olmalıydı.İğrenç tipleri vardı ve gözleri açık ölmüşlerdi.

"Pislik herifler."dedim ve yerden kaldırıp bir köşeye yığdık.

"İyi misin birtanem?"dedi beni kontrol ederken abim.

"Unre, yakındalar."dedim içimi kaplayan korkuyla.

"Kimler?"dedi abim de aynı korkuyla.

"Askerler,bize ulaşmak istiyorlar."

"Onları da öldürürüz."

"Yapamayız abi."

"Neden?"

"Onlarda birşey var,bize hatta bana lazım olan birşey."dedim.

"Neymiş o?"dedi bilmişçe.

"Aşk."dediğimde ise güldü.

"Aşkmış,verirmiyim seni birine sanıyosun?"dedi delirmiş gibi.

"Senin gibi olmicam abi,Maria'yı kaybettiğinde nasıl olduğunu ben bilirim birtek.Şimdi gelmiş bana vermem seni muameleleri yapma."dedim yüksek bir sesle.

"Sus Sersecius!"sınırlıydı.Haklıydı ama bu olması gereken birşeydi.Babamdan bana kalan şey büyüydü.Babamı sevmediğim için kurtulmak istedim ama geçici birşey değildi.

Daha çok bağlandım ve büyücü oldum.Şimdi büyü bana ne emrederse onu yapıyordum ve sıradaki aşkı bulmaktı.Bu aşk ise gelen Akça timindeydi.

İstanbul'un en güçlü timlerinin ikinci sırasındaydı ve buraya gelecek timlerden bana lazım olanıydı.Sorun şuydu ki buraya Akça timinin bir üssü de gelecekti.

Kabus timi.

Adını en yükseklere taşımış sadece erkeklerden oluşan bu tim de bizi arıyordu,daha doğrusu Sersecius ve Unre.

Abim ve ben.

Burdan ayrılmak zorundaydık çünkü teröristler de çok uzakta değildi.Tim gelene kadar ölmemek tek çözümdü.
Zaten büyücü olanların vakti bellidir.Büyü ölmemi emrederse ölürdüm ama o zamana kadar bana geçmişi ve geleceği gösterirdi.Tabi sadece bilmem gereken geleceği ve geçmişi.
___________

"Bunları da koy sepete."dedi Unre.Elindeki yabani otları aldım ve sarı sepetimize koydum.

"Gideceğimiz yerde bunları kapı girişine ve çevresinde ki toprağa karıştırıcaz.Bu sayede gelenin ayağı yanacak."dedim sinsi bir sırıtışla.Abim bunu zaten biliyordu ama ben kendime de hatırlatma yaparak,mutlu oluyordum.

AKÇA seri ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin