"Uyan,lütfen uyan."diyordum acılar içinde.Göz göre göre ölmesine izin vermiştim.
"Çok kanaman var."dedi Yiğit beni hiddetle kucağına alırken.
"Onu al,onu bırakma.Onsuz yapamam.Uyansın...lütfen uyansın."dedim ağlayarak.
"Uyanamaz, öldü o."dedi nefesimi bile kesecek sertlikte.
"Ben mi yaptım, yapmadın de ne olur."ağlamam hıçkırıklara dönmüştü.
"Sus güzelim,sadece sus."dedi Yiğit.
Ben sustum, hıçkırıklarım konuştu.
Ben sustum, ölü bedeni konuştu.
Ben sustum,ruhum konuştu.Ben sustum ama o canlanıp, konuşmadı.
_______________"Irmak kalk."dedi biri, gözlerimi yavaşça açtım ve etrafa baktım.Helikopterdeydik ve herkes uyuyordu.
"Titreme güzelim."dedi ve elimi iki elinin arasına aldı.Hayır, konuşma Yiğit.Dikkatimi dağıtma.
"İyiyim."dedim ve kendimi topladım.Gelmemize az kalmış olmalıydı ki,gelmiştik bile.
"Dedektif, sözümüzden çıktığın an öldün demek."dedi Uraz gülerek.Öldürürüz demiyordu ama ölürsün diyordu.Öleceksin diyordu.
Niye bu kadar çok ölüm vardı ki.
Hızlı hareketlerle helikopterden indik ve seri hareketlerle yürümeye başladık.Dedektif elinde kullanmayı az bildiği bir tabanca tutuyordu ve ortamızda yürüyordu.
"Kalacak biryer ayarlayalım ilk,sonra hazır oluruz."dedi Efnan derin bir nefes vererek.
"Bencede."dedi Ali,gülümsemiyordu.
Yol boyu en güvenli yerleri araştırmış ve ipuçları bulmaya çalışmıştık.
Sonunda bir yer bulduğumuz da herkes mutluluğa erişmiş gibiydi.Yoruluyorlardı sanki,ama daha yeni başlamıştık.
"Asker."dedim sert bir şekilde.
"Emredin komutanım."dediler hep bir ağızdan, hazırola geçerek.
"Duygulara yer yok,korku yok,sadece güç var."dedim hafif yüksek bir sesle.
"Daima komutanım."dediler ve duruşlarını değiştirdiler.Onlarda suçunu biliyordu ama ellerinde olan birşey değildi.
Herkes bir yere dağıldı ve bende yanlarına oturup bir sigara yaktım.Çok kötü hissediyordum ama dışa yansıtmak istemiyordum.En son, uzaklaştırma almadan önceki görevde olan duygular geri gelmişti.
"Irmak?"dedi Yiğit sorarcasına.
"Komutanım?"dedim, aynı tavırla.
"Mercan yanımızda."dedi ve hemen sigaramı alıp yere attı.
Düşünceli ama bir o kadarda pislik komutan seni.
"Kusura bakma,Mercan."dedim ve kafamı arkamdaki kayaya yasladım.
"Sorun değil komutanım."dedi Mercan'da üzgün bir sesle.
"Komutanım,ben ölürsem üzülmeyin olur mu?"dedi Ali bir anda,herkesi şaşırtarak.
"Ne ölmesi ve Ali'm."dedi Uraz espiriye vurmak istercesine.
"Bilmiyorum ve abim, içimde bir his var."dedi Ali sıkıntıyla.İçimi daha da deliyordu sözleriyle.
Ölüm yok demiştim, ölüm yok.
"Ali... Allah'ın emri ile kimse ölmeyecek."dedim sert bir sesle.Anlamıştı beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKÇA seri ateş
Aventura(Tamamlandı) Akça timi,iki yüzbaşı.İşleri dağda terörist avlamak iken,ortaya gizli bir katilin çıkması ve dedektifin ortaya girmesi sonucu bu katilin aradıkları kadın olması sonucu alevlenen silahlar... Geçmişi olan iki insan,aldatılan kız mı, yanlı...