SONA YAKLAŞTIKÇA

319 24 4
                                    

Sabah erkenden kalkıp mutfağa inmiştim.Güzel bir kahvaltı hazırlamak istiyordum, 'belki aramız daha da düzelir' diye düşünerek.

Menemen, patates kızartması, salatalık,biber, zeytin ve reçelleri de masaya koyduktan sonra hazırdı.Çatalları ve bardakları koyup çayı hazırladım.

"Günaydın"dedi Yiğit mutfağa girerek.Üatümde pandalı pijamalarımla bakakalmıştım.Rezillik.

"Günaydın."dedim utançla.Utamdığımı anlayarak gülmeye başlamıştı.

"Çok tatlı olmuş böyle."dedi,elini omzuma atarak.

"Sus lütfen."dedim ve arkamı döndüm.Beklemediğim bir hareketle belime sarıldı ve yanağımı öptü.

Şok içinde donakalmıştım.

Öptü lan bizi AAAAA

Beni öptü içses.

Aman kıskan anca

Sınırları zorlama içses.İçimsin demem dalarım sana.

İçimsin.Güzelmiş bu kelime.

"İyi misin?"dedi Yiğit,hala sarılarak.
Vicdansız, nasıl iyi olabilirdim ki.

"Değilim."dedim anın şokunu yaşamaya devam ederken.

"İyisin,iyisin."dedi ve masaya geçti.Çayları koyup bende masaya geçtim.

Güzelce kahvaltımızı yaptık ve sofrayı topladık.
Yardım etti yoksa ben bu masayı zor toplardım.

"Yemeğe gitmeden önce sahile falan gidelim mi?"dedim, heyecanla.Kabul ederse çok güzel bir sürprizim olacaktı.

"Nasıl istersen."dedi ve odasına çekildi.Büyük ihtimalle hazırlanacaktı.

Bende odama çıktım ve dolabımı açtım.Hep asker kıyafetlerim vardı sanki dolapta.Hemen siyah bir kot pantolon ve üstüne siyah bir tişört giydim.Tişörtümü pantolonumun içine koydum ve kemerimi taktım.

Üstüme siyah deri ceketimi aldıktan sonra saçlarımı at kuyruğu yaptım ve makyaj masama oturdum.Tabiki makyaj yapmayacaktım ama birkaç birşey sürmekte fayda vardı.

Kapatıcımı sürdüm ve çok az allık ekledim.Ardından rimel sürerek makyajımı tamamladım.

Odadan çıkarken iki fıs parfüm sıktım ve mutfağa geçtim.

Çok geçmeden Yiğit'de odadan çıktı.Her zaman ki gibi siyah giyinmişti,benim gibi.Siyah kotu,siyah tişörtü ve siyah gözlüğü ile mükemmel gözüküyordu.

"Üniforma giyersin diye bekliyodum."dedi,yanağımdan makas alarak.

Yamağımızdan makas aldı,AAAAA.

Benim yanağım içses.

Ay tamam, kıskanç seni.

"Abartma sende."dedim, koluna vurarak.Sanırım biraz fazla abarttım.

"Oha kızım ya, yavaş vur hele."dedi acı ile kolunu tutarak.Yalancı,numara yapıyordu.

"Hadi ya, gidelim."dedim geçiştirerek.

Ayakkabılarımızı giydik ve sitenin asansörüne bindik.Tam yanımda duruyor,ve durmadan bana bakıyordu.

"Çok güzelsin varya."dedi bir anda.Kalbimin atışı ve yönü değişti sanki o an.Tüm duygularımı kaybetmiştim,ve yüzüm kızarmıştı.

"Teşekkür ederim."dedim heyecan içinde.Bu adam beni bir gün deli edecekti.

Siteden çıktık ve yürümeye başladık.Yanımda seri adımlarla ilerliyor aynı zamanda arabayla gitmediğimiz için somurtuyordu.

AKÇA seri ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin