סבסטיאן
בית הספר המזדיין הזה נמאס עליי.
אני יושב בקפיטריה כשמצדדיי לוק ואנדרו, החברים הכי טובים שלי.
וכמובן מול הפרצוף שלי תקועה הבת של הבן זונה הכי גדול ביקום, ג׳ון ווקר.הוא היה החבר הכי טוב של אבא שלי, מאז התיכון. אבא שלי הציל לו את התחת כשהסכים שיעבוד אצלו במשרה מכובדת. אני אהבתי אותו כאילו היה דוד שלי, עד שהוא החליט לזיין את אמא שלי ולגנוב כסף מהעסק של אבא.
״סב, אז מסיבה בשבת הקרובה?״ לוק מוציא אותי ממחשבותיי. ״אצלי, בבית. אתה בא.״ הוא טופח לי על השכם. ״אני אבוא.״ אני עונה לו. אלכוהול תמיד מתקבל אצלי בברכה.
״מה אתה אומר, שנזמין את החדשה?״ הוא מחווה בראשו לעבר אשלי. הבחורה הזאת מתנשאת ומעצבנת. מעניין אם היא יודעת איזה מפלצת גידלה אותה.
אני מגחך, ״היא לא מסתובבת עם אנשים כמונו, לוק.״ אני מבשר לו.
״מאיפה אתה יודע? ומה זה בדיוק אנשים כמונו?״
הוא שואל בשעשוע.
״אלכוהול, זיונים, מסיבות. היא נראית כמו ילדה מפונקת שלא מתקרבת לדברים האלה.״ אני מסביר לו.״מה שתגיד, גבר. אני הולך להזמין אותה. היא שווה.״ לוק קם והולך לעבר אשלי.
שיהיה לו בהצלחה עם היצור החופר.״אני לא אוהב אותה. צריך לשמור ממנה מרחק.״ קולו של אנדרו נמוך והנימה שלו מאיימת. עיניו נראות כועסות. גם אני לא אוהב את אשלי, האמת שאני די שונא אותה, אבל המבט האכזרי של אנדרו גורם לי כמעט לגחך, הוא מתעב אותה.
״תירגע, אחי. יש לי דרך לגרום לה להתחרט על זה שהיא תסכים.״ אני טופח על כתפו אבל הוא נוהם, ״הזונה הזאת באה לי ברע.״ עיניו מודבקות לאשלי, שנמצאת שתי שורות מלפנים. אני יכול להישבע, שאם מבטים יכלו להרוג, אשלי הייתה מוטלת עכשיו כגופה על הרצפה.
ההתנהגות של אנדרו לא מפתיעה אותי, הוא שונא כמעט את כולם. הוא חבר קרוב שלי, אבל יש המון חורים בידע שלי עליו, הוא אף פעם מעולם לא הסכים לדבר על ההורים שלו, כל מה שאני יודע זה שהוא מעריץ את אבא שלו.
מה יש לאנשים עם אבות?אני מתבונן בלוק מדבר עם אשלי ומייקה. לבחור הזה אין אלוהים, הוא עושה אך ורק מה שעל הזין שלו, ולא כלכך אכפת לו מהתוצאות. בתוך שתי דקות הוא כבר יושב בחזרה לידי.
״נו?״ אני מביט בו בשעשוע.
״הן באות.״ הוא אומר ושפתיו מתעקלות לחיוך.~~~~~~~~~
אני בדרך לחדר שלי כשאני מבחין באשלי הולכת לכיווני.
״אפשר לעזור לך, בלונדי?״ אני צועק לעברה.
היא מגבירה את מהירות צעדיה ומתקרבת אליי.
״מה אתה יודע על אבא שלי?״ היא מתנשפת.
הו. הרבה דברים. למשל שהוא חלאת אדם.
אני מגחך, ״שיחה ליום אחר.״ אני עוקף אותה וממשיך ללכת.״לא! אתה התחלת את השיחה הזאת אז תספר לי מה אתה יודע עליו.״ היא מתעצבנת ועוקבת אחריי.
״לא התחלתי שום שיחה, רק ציינתי שהוא חתיכת זין.״ אני עונה לה ומגביר את צעדיי. הא. עם הגובה שלה היא תצטרך לרוץ.״בדיוק! זה אומר שאתה מכיר אותו, בבקשה, פשוט תגיד לי מה אתה יודע.״ אשלי מתנשפת ונגררת מאחוריי.
אני נעצר ומסתובב אליה, ״את באה למסיבה אצל לוק.״
״כן,״ היא עונה לי, מופתעת משינוי הנושא.
״זאת לא היתה השאלה, השאלה היא, למה?״ אני שואל כשאני קרוב לפניה.״כי אני רוצה.״ היא מרימה את סנטרה ומשלבת את ידיה.
״בולשיט, את רוצה תשובות ממני.״ אני מגחך.
״אתה יודע, אתה מעריך את עצמך יותר מידי. אתה לא כלכך מעניין כמו שאתה חושב.״ היא עונה בעוקצניות. שקרנית. וגרועה.״אם אני לא מעניין אותך, אני אשמח שתתני לי להמשיך את היום המחורבן הזה בלי שתעקבי אחריי.״ אני ממשיך ללכת.
היא משמיעה קולות עצבניים מאחוריי, ״שיהיה לך המשך יום מחורבן!״ היא צועקת אליי ואני שומע אותה מסתובבת לכיוון השני.
בחדר אני פושט את החולצה שלי ונשאר בטרנינג בלבד. אני מתיישב על המיטה בדיוק כשהפלאפון שלי מצלצל. אני מרים אותו ורואה שרשום ׳אבא׳ על הצג.
אני עונה לו מיד, למרות שהדבר האחרון שאני רוצה לעשות עכשיו זה לדבר איתו. ״אבא?״
״סבסטיאן. מה שלומך ילד?״ הוא אפילו לא משתדל להישמע מתעניין.״אני בסדר.״ אני עונה לו, חסר סבלנות.
״פגשת כבר את הבת של ווקר?״ הוא שואל אותי בקול משועשע, אבל אני יודע שמתחת לקול הזה מסתתר כעס טהור.
״פגשתי אותה, היא לא נראית מזיקה.״ אני אומר לו את האמת, אשלי אמנם מעצבנת, אבל אני בספק אם היא יכולה לעשות נזק כמו שאביה עשה.״בולשיט. אתה יודע מי זה אבא שלה, אני מצפה ממך להרוס לה את השנה האחרונה שלה בבית ספר. למשפחה הזאת מגיע להיהרס כמו שהם הרסו אותנו.״ הוא אומר בקול תקיף. אני מגלגל את עיניי. אבא שלי יכול להתנהג כמו ילד בן שלוש כשזה מגיע לנושא של פירוק הנישואים שלו. כאילו שלאמא לא היה בזה חלק.
״זאת לא אשמתה של הילדה שלו, איך זה בדיוק יעזור לך שאני אהרוס אותה?״ אני שואל אותו בעצבים.
״מה לא ברור, ילד? פשוט תעשה מה שאני מבקש ממך, בלי לשאול שאלות.״ הוא עונה לי, הכעס כבר ברור בקולו.
״אין בעיה, אבא.״ אני עונה בחירוק שיניים ומנתק מיד את השיחה.אני נשכב לאחור במיטה שלי והמחשבות מתרוצצות לי בראש.
זה אמור להיות קל, אני טוב בלהרוס לאנשים את החיים, עשיתי את זה כבר כמה פעמים.
אשלי תהיה אפילו מטרה כייפית.
YOU ARE READING
להרוס אותנו
Romance🥇מקום ראשון- #רומנטיקה 30/6/2023 🥇מקום ראשון- #תיכון 30/6/2023 🥇מקום ראשון- #שונאיםלאוהבים 23/6/2023 אשלי ווקר לא מחפשת בלאגן. הילדה הטובה שלא מפרה את הכללים, אבל לא חסר לה חוצפה. היא באה לסיים את השנה האחרונה שלה ללימודים בבית ספר חדש. היא רוצה...