פרק 11 | שריון סדוק

830 45 2
                                    

סבסטיאן

אשלי ממלמלת מילים לא ברורות כשאנחנו הולכים לחדר שלה. היא בקושי מצליחה ללכת, אבל נראית יותר טוב ממקודם, כשהקיאה.
לא ככה ציפיתי שתתפתח המסיבה. כריס המזדיין הזה, התמונות שלו מנשק אותה כשהיא מנסה להתנגד מופיעות שוב בראשי וממלאות אותי מחדש בכעס ואשמה.

אני רציתי שיגרום לה להשתכר, והיא תספר לו על אבא שלה. רציתי להוציא ממנה מידע כדי שאוכל להשתמש בו נגדה אחר כך.
אבל כל העסק הזה כבר נהיה מיותר ומטומטם.
אני לא מחבב את אשלי, אני לא יכול לחבב אותה, כי כל פעם שאני מסתכל עליה אני נזכר ביום הנורא שאבא תפס את אמא וג׳ון מזדיינים.

אבל למרות שאני לא מחבב אותה, אני לא יכול לשקר שכשראיתי אותה בזרועותיו של כריס, כל מה שרציתי היה להרוג אותו.

אשלי נעזרת בי בשביל לעלות במדרגות לחדרה. ״תביאי לי את המפתח שלך.״ אני מושיט את ידי.
״בחזייה.״ היא ממלמלת. עיניה נעצמות ומשקל גופה נשען עליי. לעזאזל, המזדיין שם לה סם בכוס.

אני מנער אותה קלות. ״אשלי, אני צריך שתושיטי את היד ותביאי לי את המפתח.״ אני חוזר על הבקשה שלי.
גופה נרפה עוד יותר בתוך הזרוע שלי, כאילו היא רדומה.
״סליחה, אבל אני אצטרך להכניס את היד שלי לחזייה שלך.״ אני מביט בה ומצפה שתתעורר ותעיף לי סטירה.

במקום זאת, היא מהנהנת כשעיניה עצומות ושפתיה מתעקלות לחיוך ״מממהמ.״ היא משעינה את ראשה על הכתף שלי.
אם אין ברירה, אז אין ברירה.

אני מכניס את היד שלי לחזיה שלה, בתקווה שאמצא את המפתח בקלות, ואגע בכמה שפחות מהציצי שלה.
זה לא מה שקורה.
ברגע שהיד שלי נכנסת לחזיה של אשלי, היא גונחת.
פאק.
אני מוציא במהירות את המפתח, ומתעלם מהזין הקשה שלי.

״בלונדי, תפקחי את העיניים.״ אני מלטף את זרועה ביד שעוטפת אותה, בעוד שידי השניה רבה עם הדלת הנעולה.
״יש לך ריח טוב.״ אשלי מצחקקת. הצחוק שלה ביחד עם הגוף שמוצמד לגופי שולחים זרמים ישר לזין שלי.

אשלי מדביקה נשיקה ללסת שלי, שגורמת ללבי לפעום טיפה מהר מהרגיל.
היא גמורה. אני לא חושב שהיא בכלל לא מודעת למעשים שלה, כי היא אמורה לשנוא אותי כרגע. כדאי לה לשנוא אותי.

אני סוף סוף מצליח לפתוח את דלת החדר. אשלי מושכת אותי מהחולצה ודוחפת אותי על המיטה שלה.
״היי, היי, תרגעי ילדונת.״ אני מחניק צחוק.

היא לא מקשיבה לי. להיפך, היא פושטת את השמלה שלה ונשארת בתוך שניות עם חזייה ותחתונים בלבד, מתחרה לבנה. כמו שחשבתי.
אני יכול לראות את הפטמות שלה מבעד לחזייה.
שיט. הזין שלי מתקשה עוד יותר.

היא מצחקקת שוב ועולה עליי. מפזרת נשיקות לאורך הצוואר והחזה שלי.
פאאאק.
אני אוסף כל גרם של שליטה עצמית ומזיז אותה ממני בזהירות. היא מנסה לתפוס את היד שלי כשאני קם מהמיטה.

להרוס אותנוWhere stories live. Discover now