- Hai iubitule, trezește-te ! Am ajuns.
Deschide un pic ochii apoi îi închide la loc.
- Hai Bariș, hai să dormim în pat, te rog!
- Iubitule, hă?
Îl lovesc în glumă peste braț și se preface rănit.
- Îmi place cum sună. Mai spune-mi așa!
- Nu! Acum hai să dormim că mi-e somn.
- Atunci nu vin! O să dormim aici. Somn ușor!
Se preface că doarme și sforăie teatral. Este jucăuș și amuzant când este beat.
- Hai iubitule, te rog!
Face ochii mari și zâmbește mulțumit apoi se apleacă și îmi cuprinde fața în palmă după care mă sărută. Îi răspund la sărut și îmi strecor limba în gura lui. Mă trage după locul meu și ma așează la el în poală. Mă cuibăresc la pieptul lui și știu că este locul meu preferat din întreaga lume, locul unde mă simt protejată și iubită.
- Te iubesc Ali!
Simt că mi-i se strânge inima și încep iar să îmi cadă lacrimi. Nu pot să îi spun cât de mult îl iubesc, nu vreau să îl rănesc dar nu am de ales.
- Hai să mergem! Mă ia de mână și mergem în hotel.
Când intrăm în cameră, Bariș se sprijină de perete și își pune mâinile în cap.
- Îmi vâjâie capul!
- Hai, îți trebuie un duș că să îți revii.
Intrăm în baie și dau drumul la duș. Mă întorc spre Bariș să îl ajut să se dezbrace dar el mă prinde de talie, mă ridică și pășește în duș. Mă zbat și încerc să scap dar el mă lasă jos și mă lipește de peretele rece ținându-mă cu mâinile deasupra capului. Simt imediat curent prin mine și încep să respir greu anticipând ceea ce va urma. Se apleacă și începe să mă sărute iar eu gem de plăcere. Îmi dă drumul la mâini iar eu îl apuc disperată de cămașă și trag până când nasturii se aud izbindu-se de sticla de la duș. Îmi trage rochia udă în jos peste mâini și peste șolduri până cade pe podea, adunându-se la picioarele mele. Se dă un pas în spate și mă privește și puteam să văd cum pupilele i-i se dilată.
- Doamne Dumnezeule! Să te văd goală, doar cu tocuri în picioare și udă este tot ce îmi pot dori. Ești o zeiță Ali!
Cuvintele lui mă excită și mai tare și îl apuc de talia pantalonilor, îi desfac cureaua și fermoarul, apoi îi trag jos cu tot cu boxeri.
- Te vreau acum! Îi zic și mă arunc pe el după care îl sărut disperată.
Atmosfera este diferită de celelalte doua dați când am făcut dragoste, este mai aprinsă, mai pasională și mă simt foarte lascivă. Mă desprind de gura lui și mă las încet pe vine. Face o față mirată iar în momentul în care imi pun buzele peste erecția lui, închide ochii și strânge din ei. Încep să îl ling ușor apoi îl bag în gură și îl sug în timp ce îmi plimb limba pe vârful lui. Este foarte excitat și geme zgomotos iar eu continui să îl satisfac cu gura. După câteva minute mă apucă de mâini, mă ridică și mă întoarce cu fața la perete, lipindu-mă de gresia rece. Începe să mă mângâie de-a lungul coapsei cu o mână în timp ce pe cealaltă o așează pe abdomenul meu și începe să o coboare în jos, în chiloți. Când mă atinge acolo jos simt cum iau foc chiar dacă peste noi curge apa. Mișcă degetele în sus și în jos peste umezeala mea apoi strecoară unul dintre ele în mine făcându-mă să țip de plăcere. Cu mâna cu care mă mângâia pe coapsă, apucă de marginea chiloților și trage, rupându-i și apoi îi aruncă pe jos. Se lipește de mine și mă penetrează ușor, pe la spate în timp ce continuă mișcarea degetelor pe care a început-o mai devreme. Îmi las capul pe spate, pe umărul lui iar el mă sărută pe gât și mă mușcă ușor. Senzațiile astea adunate sunt ca un drog, vreau mai mult. Mă simt copleșită de senzații și gem tare fără să îmi pese ca ne aude cineva sau ca din cauza asta vom fi dați afară din hotel. Se mișcă încet la început apoi iuțește ritmul puțin. După încă câteva mișcări, mă întoarce cu fața, mă apucă de coapse și mă ridică. Mă țin de umerii lui și spatele este lipit de perete. Intră în mine ușor, mă sărută tandru pe buze iar apoi începe să se miște cu adevărat. Sunt aproape de prăpastie și încep să îl strig pe nume.
- Hai iubito! Termină!
Asta era ce aveam nevoie să aud și imediat mă destram în mii de bucățele intr-un orgasm devastator. Bariș termină și el imediat după mine, simțind în mine erecția lui pulsatoare.
Am senzația ca o să leșin de plăcere și îmi simt tot corpul amorțit. Mă lasă jos încet, își toarnă gel de duș în palme și începe să mă spele atent pe toată pielea. După ce ne spălam, îmi pun pe mine un tricou de la Bariș din bagaj și mă bag în pat. Mă așez cu capul pe pieptul lui și îi ascult inima care bate așa de frumos.
- Ți-ai mai revenit?
- Oh, iubito, mi-am revenit de când te-am văzut udă sub duș.
Chicostesc și îl lovesc cu cotul în coaste iar el mă sărută tandru pe cap.
- Ești nebun!
- După tine!
Adorm imediat și visez că suntem împreună, liberi să ne iubim, fără teamă și fără piedici. Când mă trezesc dimineață, Bariș încă doarme cu mâna și cu piciorul peste mine. Încerc să mă ridic încet dar când mă mișc se trezește.
- Bună dimineața! Zice cu o voce somnoroasă.
Cum poate să fie așa frumos chiar și abia trezit din somn?
- Bună dimineața!
- Ai dormit bine?
- Îhî! Tu?
- După dușul de aseară, ca un prunc.
Îl lovesc cu perna direct în fața iar el se ridică și se pune peste mine lipindu-mă de pat. Mă privește în ochi , se apleacă și își lipește buzele de buzele mele. Îmi linge buzele încet apoi își strecoară limba în gura mea. În timp ce limbile ni-i se împletesc, mă lipesc de el și pot sa simt că deja este excitat. Încep să mă frec de el iar el îmi dă drumul la mâini și coboară una dintre mâinile lui pricepute între picioarele mele.
- Ah, iubito, ești așa de udă! Ești mereu pregătită pentru mine!
Vorbele lui mă excită și încep să gem. Îl ajut să dea boxerii jos cu picioarele și când se lasă în jos la loc, erecția lui alunecă pe umezeala mea direct înăuntru. Gemem amândoi de plăcere și rămâne nemișcat câteva clipe apoi începe să se miște încet. Nu l-am dorit niciodată pe Răzvan așa cum îl doresc pe Bariș, nu pot să mă satur de el. M-am transformat într-o disperată după sex din cauza lui pentru că face atât de bine ce face și ne potrivim atât de bine la asta. Mă apucă de șolduri și mă întoarce pe burtă, apoi îmi ridică bazinul în sus astfel că stau cu pieptul pe pat și cu fundul în sus și mă penetrează pe la spate. Îl simt mai adânc ca niciodată și știu că nu o să mai pot rezista mult.
- Doamne Ali!
După câteva mișcări, terminăm amândoi în același timp strigându-ne numele unul altuia și gâfâind. Se prăbușește lângă mine, mă apucă de mijloc și mă trage în brațe.
După ce am mâncat, am mers la plajă câteva ore iar apoi am plecat spre casă. Drumul mi-i s-a părut lung iar starea mea era una foarte proastă pentru că era drumul care mă aduce înapoi la realitate, o realitate urâtă pe care nu mi-o doresc. Pe la jumătatea drumului am oprit să alimenteze mașina cu benzină iar eu am coborât să iau aer. După ce a plătit, a venit lângă mine și mi-a luat mâinile în mâinile lui.
- Rămâi cu mine la noapte, te rog!
Nu mai pot continua așa, trebuie să pun capăt acestei povești înainte să fie prea târziu.
- Nu mai pot!
Mă privește atent și îmi sărută mâinile.
- Bine, te duc acasă.
- Nu! Nu mai pot continua asta!
- Asta fiind ce? Relația noastră?
- Da. Totul se termină aici și acum!
CITEȘTI
Cu Dragoste....
RomantikCând Alisa nu mai crede în dragoste, destinul îi scoate în cale bărbatul care o va face sa creadă din nou. -Ce s-a întâmplat, ești bine? -Mda, sunt bine... -Nu așa pare de aici. Serios, ce se întâmplă? Încep sa îmi curgă lacrimile pe obrajii deși...